Department
Comunicación audiovisual e publicidade
Publications (16) Publications in which a researcher has participated
2024
-
Alfabetización mediática, informacional y digital
Aula de secundaria, Núm. 55, pp. 12-16
-
Beyond online disinformation: assessing national information resilience in four European countries
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
-
Communication and Applied Technologies
Springer
-
Communication and applied technologies: Proceedings of ICOMTA 2023
Springer Nature Singapore
-
Community and Tourist’s Perceptions as Contributions to Rural Destination Development: The Fontoura Collab Framework Pilot
Smart Innovation, Systems and Technologies
-
De parte de la princesa muerta: julio 2014
Mi alma se ha empleado: Homenaje a Francisco García García (Fragua), pp. 157-158
-
Discursos de odio, populismo digital y autoritarismos en red
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 82
-
Experiencia docente multidisciplinar aplicando una metodologia basada en podcast
Enseñanza e innovación educativa en el ámbito universitario (Dykinson), pp. 1487-1495
-
Identification of soil selection and construction techniques of pre-Columbian architecture in the Casas Grandes region
Journal of Archaeological Science: Reports, Vol. 55
-
Media literacy against disinformation: the vision of South American fact-checkers
Observatorio (OBS*), Vol. 18, Núm. 0
-
Minidicionario de xustiza social
Unidade de Cultura Científica e da Innovación
-
Redes sociales y medios digitales en Iberoamérica.: Las nuevas tendencias comunicacionales.
Tirant lo Blanch Colombia
-
Retos y desafíos en la comunicación pública
Tirant lo Blanch Colombia
-
The soul of the colony: origins and cultural imaginary of the Portuguese-language press in the United States (1877-2019)
Immigration and exile foreign-language press in the UK and in the US: connected histories of the 19th and 20th Centuries (Bloomsbury Academic), pp. 109-124
-
Un virus llamado Paco
Mi alma se ha empleado: Homenaje a Francisco García García (Fragua), pp. 80
-
Use of Generative AIs in the Digital Communication and Marketing Sector in Spain
Management for digital transformation (Springer Suiza), pp. 101-121