Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidade da Coruña (35)

2022

  1. A firm-industry analysis of services versus manufacturing

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 28, Núm. 1, pp. 108-117

  2. Política de aparcamiento en España: aplicación de la metodología de Opciones Reales para el estudio de una opción de abandono

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

  3. Small companies facing the mobility policy in Spain: Is it profitable to remain in the market?

    Transport Policy, Vol. 128, pp. 113-120

2020

  1. A Theory of Succession in Family Firms

    Journal of Family and Economic Issues, Vol. 41, Núm. 1, pp. 96-120

  2. Los orígenes históricos del turista y del turismo en España: la demanda turística en el siglo XIX

    Investigaciones de Historia Económica = Economic History Research, Vol. 16, Núm. 1, pp. 12-22

  3. Measuring intangible cost-of-morbidity due to substance dependence: implications of using alternative preference-based instruments

    European Journal of Health Economics, Vol. 21, Núm. 7, pp. 1039-1048

  4. Valoración de los costes sociales del consumo de cannabis: aspectos metodológicos

    "Cannabis": evidencia científica vs. controversia social (Dykinson), pp. 399-416

2019

  1. Feasibility of hybrid offshore wind and wave technology: the case of study of the Galician region (North West of Spain)

    Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019

  2. Firm and industry effects on samll, medium-sized and large firms performance

    Business Research Quarterly, Vol. 22, Núm. 1, pp. 25-35

  3. Orígenes y evolución del turismo en Galicia durante el siglo XIX

    Scripta Nova: Revista electrónica de geografía y ciencias sociales, Núm. 23, pp. 1-34

2018

  1. La dimensión economómica del turismo es España: la demanda turística, 1900-1939

    Los orígenes del turismo moderno en España: el nacimiento de un país turístico : 1900-1939 (Sílex Ediciones), pp. 267-314