Publicacións (119) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2021

  1. "Fact-checking" en los debates electorales televisados de 2015, 2016 y 2019

    Debates electorales en televisión y redes sociales en España (Comunicación Social), pp. 115-136

  2. "Pela Pátria e pelo Povo": elementos históricos socioeducativos da imprensa e o jornalismo português nos Estados Unidos

    Para uma história do jornalismo português no mundo (ICNOVA-Instituto de Comunicação da NOVA Faculdade de Ciências Sociais e Humanas Universidade Nova de Lisboa), pp. 230-250

  3. "Servir à verdade": revisitando los fundamentos del aparato de propaganda salazarista y el control del periodismo en Portugal

    O Jornalismo e a História: Homenagem a Isabel Nobre Vargues (Imprensa da Universidade de Coimbra), pp. 23-38

  4. 2021

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 285, pp. 8-9

  5. A Música de Hans Erdmann no Filme Nosferatu, Eine Symphonie des Grauens (Friedrich Murnau, 1922)

    Vista: Revista de Cultural Visual, Núm. 8

  6. A maldición da periferia

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 291, pp. 8-9

  7. Actas VII Xornadas de Doutorandos-as en Comunicación: Investigacións en comunicación, 6 e 7 de xullo 2021

    Servizo de Publicacións

  8. Aldea

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 284, pp. 8-9

  9. Arturo Maneiro, un exemplo na defensa dos medios públicos galegos

    Arturo Maneiro, periodista: visto por sus colegas (Asociación de Periodistas de Galicia), pp. 99-100

  10. Building value with packaging: Development and validation of a measurement scale

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 63

  11. Camera and light in the construction of character identity: Comparison between "Psycho" and "Bates motel"

    Audiovisual e indústrias criativas: Presente e futuro (McGraw Hill España), pp. 463-480

  12. Campañas de comunicación institucional de tipo audiovisual y su utilización para contrarrestar los bulos durante la pandemia de COVID-19: el caso español

    Razón y palabra, Vol. 25, Núm. 112

  13. Carta á infancia nesta fin de curso do segundo ano de pandemia

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 290, pp. 8-9

  14. Chapter 14. Electoral debates in television and democratic quality: Value Indicators

    The values of public service media in the Internet society (Palgrave Macmillan Suiza), pp. 275-292

  15. Cine publicitario con identidad gallega: los spots Estrella Galicia (1986-2019)

    Comunicando en el siglo XXI: Claves y tendencias (Tirant lo Blanch), pp. 39-51

  16. Community-owned rural water supplies in Galicia (Spain): supporting role in the groundwater self-management

    Mediterranean Geoscience Reviews, Vol. 3, Núm. 3, pp. 379-387

  17. Como imaxinas a situación da lingua galega no 2050?

    A lingua en 2050 (Catro Ventos), pp. 235-243

  18. Comunicación política a través de Instagram de los candidatos españoles durante la precampaña de las elecciones generales españolas del 10n de 2019

    Comunicación política en el mundo digital: tendencias actuales en propaganda, ideología y sociedad (Dykinson), pp. 203-225

  19. Comunicación social e opinión pública nas ditaduras: narrativas, idearios e representacións

    Research Network for the Study of Fascism, Authoritarianisms, Totalitarianisms and Transitions to Democracy (REFAT)

  20. Consecuencias del final de la crisis económica en los grupos de comunicación en España

    Investigación: cultura, ciencia y tecnología, Núm. 26, pp. 38-46