Kongressbeiträge (13) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2014

  1. A LEARNING EXPERIENCE BASED ON THE USE OF EDUCATIVE VIDEO: STUDENTS' OPINION

    INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  2. END-OF-DEGREE PROJECT AND THE ESTIMATED TEACHING COMMITMENT: AN EXPERIENCE IN PHYSIOTHERAPY DEGREE

    INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  3. EXPERIENCES IN COMPULSORY PHYSIOTHERAPY COURSES RELATED TO THE DEVELOPMENT OF AUTONOMOUS WORK

    EDULEARN14: 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  4. Estilos de aprendizaje empleados por los estudiantes de grado de Fisioterapia al compaginar sus estudios con obligaciones familiares

    II Congreso Virtual Internacional sobre Innovación Pedagógica y Praxis Educativa: INNOVAGOGÍA 2014

  5. Estilos y estrategias de aprendizaje como predictores del rendimiento académico: una investigación en estudiantes de Fisioterapia

    II Congreso Virtual Internacional sobre Innovación Pedagógica y Praxis Educativa: INNOVAGOGÍA 2014

  6. Estudio del engagement desde la perspectiva de género

    II Congreso Virtual Internacional sobre Innovación Pedagógica y Praxis Educativa: INNOVAGOGÍA 2014

  7. FIRST PHYSIOTHERAPY STUDENTS' OPINION ON THE PROTOTYPE OF THE ELETROTHERAPY SIMULATOR E-LECTROSIM

    INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  8. Influencia sobre el rendimiento del papel adoptado en la técnica de puzle de Aronson

    FECIES 2013: X Foro Internacional sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior

  9. LEARNING STRATEGIES AND ACADEMIC PERFORMANCE WITHIN PHYSIOTHERAPY STUDENTS AT UNIVERSITY OF VIGO

    EDULEARN14: 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  10. Respuestas de estrés académico ¿una cuestión de género?

    II Congreso Virtual Internacional sobre Innovación Pedagógica y Praxis Educativa: INNOVAGOGÍA 2014

  11. Single-trial detection of the Event-Related Desynchronization to locate with temporal precision the onset of voluntary movements in stroke patients

    IFMBE Proceedings

  12. THE STUDENTS' ASSESSMENT ON AN EXPERIENCE WITH COOPERATIVE LEARNING AND SMALL WORK GROUPS USING VIDEOS IN THE COURSE OF PILATES IN PHYSIOTHERAPY

    INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  13. The relationship between academic performance and the learning strategies used by Physiotherapy students at University of Vigo

    FECIES 2013: X Foro Internacional sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior