Publicacións nas que colabora con Arthur Filipe Barbosa de Araújo (5)

2020

  1. Can gen Z contribute to business resilience?: a study in the luxury goods industry

    Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo

  2. Health and Sport: economic and social impact of active tourism

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 10, Núm. 1, pp. 70-81

  3. The Cognitive Image of Tourism Destination: The case of Porto

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, Vol. 8, Núm. 14, pp. 4-22

2019

  1. Communication 2.0 in the Spanish Tourism Sector: An analysis of the official tourism promotion websites

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, pp. 5-25

2018

  1. Destination brand gnosis (DBGnosis) software: cuando analizar big data es primordial para gestionar el destino turístico

    Las fuentes de información turística en foco (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 309-324