Publicacións (90) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2019

  1. A Note on Interpolation in Hardy Spaces

    Bulletin of the Iranian Mathematical Society, Vol. 45, Núm. 2, pp. 607-615

  2. Accessible tourism online resources: a Northern European perspective

    Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, Vol. 19, Núm. 2, pp. 140-156

  3. Agenda mediática y política: ¿Amistades peligrosas? Un análisis desde el fact-checking

    Debates electorales televisados: del antes al después (Sociedad Latina de Comunicación Social), pp. 149-169

  4. Agglomeration economies: An analysis of the determinants of employment in the cities of Ecuador

    Symmetry, Vol. 11, Núm. 11

  5. Ajuste fiscal: se mantiene la incertidumbre

    Cuadernos de Información económica, Núm. 268, pp. 13-19

  6. Análise e modelaxe de opinións sobre a calidade dos servizos prestados polo sector hosteleiro ourensán

    XIV Congreso Galego de Estatistica e Investigación de Operacions: libro de actas Vigo, 24-26 de outubro de 2019

  7. At the stadium or at home: the effect of broadcasting matches

    Sport, Business and Management: An International Journal, Vol. 9, Núm. 5, pp. 495-505

  8. Audit Opinions: Are They Really Different for Family Businesses?

    SAGE Open, Vol. 9, Núm. 2

  9. Benefits and risks of green jobs in the construction industry

    Journal of Scientific and Industrial Research, Vol. 78, Núm. 3, pp. 154-157

  10. Biotransformation of phenolic compounds by Bacillus aryabhattai

    Bioprocess and Biosystems Engineering, Vol. 42, Núm. 10, pp. 1671-1679

  11. Capítulo XIV. Contratos menores en la administración local: Uso y abuso. La transparencia como profilaxis del mal uso.

    III Informe Red Localis: Retos de las entidades locales ante la transformación digital de la gestión pública (Red Localis, Red Local de Administración Pública), pp. 287-295

  12. Communication 2.0 in the Spanish Tourism Sector: An analysis of the official tourism promotion websites

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, pp. 5-25

  13. Competencias económicas financieras para un ciudadano del siglo XXI

    Innovación docente e investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas (Dykinson), pp. 249-262

  14. Creative Arts Industries: Analysis of Scientific Production

    Innovation, Technology and Knowledge Management (Springer), pp. 15-42

  15. Creative tourism in small cities and rural areas: a bibliographic review

    Enlightening Tourism: a pathmaking journal, Núm. 1, pp. 63-94

  16. Creativity among business and tourism management university students: Determining sociodemographic factors

    Creativity Studies, Vol. 12, Núm. 2, pp. 258-279

  17. Cross-cultural analysis of Japanese and Mediterranean entrepreneurs during the global economic crisis

    Journal of International and Global Studies, Vol. 10, Núm. 2, pp. 47-63

  18. Cultural differences, language attitudes and tourist satisfaction: a study in the Barcelona hotel sector

    Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 40, Núm. 2, pp. 133-147

  19. Cultural heritage and tourism basis for regional development: Mapping of scientific coverage

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 21

  20. De 2018, un buen año, a 2019, repleto de incertidumbres y retos

    Anuario Foro Económico de Galicia, Núm. 1, pp. 8-13