Centro
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Publicacións (135) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2020
-
'Innovate or Perish?': Companies under crisis
European Research on Management and Business Economics, Vol. 26, Núm. 3, pp. 145-154
-
A Note on Recursive Interpolation for the Lipschitz Class
Journal of Contemporary Mathematical Analysis, Vol. 55, Núm. 3, pp. 196-199
-
A realidade virtual na promoção turística: Uma perspetiva bibliométrica sobre a literatura científica contemporânea
Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo
-
A two-regime Markov-switching GARCH active trading algorithm for coffee, cocoa, and sugar futures
Mathematics, Vol. 8, Núm. 6
-
Accessibility of tourism websites: the level of countries’ commitment
Universal Access in the Information Society, Vol. 19, Núm. 2, pp. 331-346
-
Advances in Tourism, Technology and Smart Systems, Proceedings of ICOTTS 2019
Springer Nature Singapore
-
An empowerment scale analysis of Mexican msmes: Modeling with covariance structures
Mathematics, Vol. 8, Núm. 10, pp. 1-23
-
Análise confirmatória à preferência nos Hostels na cidade do Porto, em Portugal
Investigaciones Turísticas, Núm. 19, pp. 104-120
-
Análisis coste/efectividad del tratamiento farmaco terapeutico del cáncer de pulmón en un hospital universitario de España
XXXIII Congreso Internacional de economía aplicada Asepelt 2019: economía azul
-
Análisis de las características que influyen en los honorarios de auditoría de las PYMES españolas con problemas financieros
Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo
-
Application of the kernel density function for the analysis of regional growth and convergence in the service sector through productivity
Mathematics, Vol. 8, Núm. 8
-
Be water my friend: Building a liquid destination through collaborative networks
Tourism Management Perspectives, Vol. 33
-
Bringing the circular economy closer to small and medium entreprises: Improving water circularity without damaging plant productivity
Journal of Cleaner Production, Vol. 256
-
COVID-19: un terremoto para las cuentas públicas
Cuadernos de Información económica, Núm. 276, pp. 33-39
-
CRM as a Key Element in Online Commercialization:: Authors Analysis of Tourism Search and Metasearch Engines
Advances in Tourism, Technology and Smart Systems, Proceedings of ICOTTS 2019 (Springer Nature Singapore), pp. 173-188
-
CRM as a key element in online commercialization: Analysis of tourism search and metasearch engines
Smart Innovation, Systems and Technologies
-
Can gen Z contribute to business resilience?: a study in the luxury goods industry
Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo
-
Community-based tourism in Ecuador: Community ventures of the provincial and cantonal networks
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 15
-
Company internships: Filling the gap between university training and business reality
Handbook of Research on Human Capital and People Management in the Tourism Industry (IGI Global), pp. 175-198
-
Comparison of spa choice between wellness tourists and healthcare/medical tourists
Healthcare (Switzerland), Vol. 8, Núm. 4