Publicacións (135) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2020

  1. 'Innovate or Perish?': Companies under crisis

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 26, Núm. 3, pp. 145-154

  2. A Note on Recursive Interpolation for the Lipschitz Class

    Journal of Contemporary Mathematical Analysis, Vol. 55, Núm. 3, pp. 196-199

  3. A realidade virtual na promoção turística: Uma perspetiva bibliométrica sobre a literatura científica contemporânea

    Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo

  4. A two-regime Markov-switching GARCH active trading algorithm for coffee, cocoa, and sugar futures

    Mathematics, Vol. 8, Núm. 6

  5. Accessibility of tourism websites: the level of countries’ commitment

    Universal Access in the Information Society, Vol. 19, Núm. 2, pp. 331-346

  6. Advances in Tourism, Technology and Smart Systems, Proceedings of ICOTTS 2019

    Springer Nature Singapore

  7. An empowerment scale analysis of Mexican msmes: Modeling with covariance structures

    Mathematics, Vol. 8, Núm. 10, pp. 1-23

  8. Análise confirmatória à preferência nos Hostels na cidade do Porto, em Portugal

    Investigaciones Turísticas, Núm. 19, pp. 104-120

  9. Análisis coste/efectividad del tratamiento farmaco terapeutico del cáncer de pulmón en un hospital universitario de España

    XXXIII Congreso Internacional de economía aplicada Asepelt 2019: economía azul

  10. Análisis de las características que influyen en los honorarios de auditoría de las PYMES españolas con problemas financieros

    Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo

  11. Application of the kernel density function for the analysis of regional growth and convergence in the service sector through productivity

    Mathematics, Vol. 8, Núm. 8

  12. Be water my friend: Building a liquid destination through collaborative networks

    Tourism Management Perspectives, Vol. 33

  13. Bringing the circular economy closer to small and medium entreprises: Improving water circularity without damaging plant productivity

    Journal of Cleaner Production, Vol. 256

  14. COVID-19: un terremoto para las cuentas públicas

    Cuadernos de Información económica, Núm. 276, pp. 33-39

  15. CRM as a Key Element in Online Commercialization:: Authors Analysis of Tourism Search and Metasearch Engines

    Advances in Tourism, Technology and Smart Systems, Proceedings of ICOTTS 2019 (Springer Nature Singapore), pp. 173-188

  16. CRM as a key element in online commercialization: Analysis of tourism search and metasearch engines

    Smart Innovation, Systems and Technologies

  17. Can gen Z contribute to business resilience?: a study in the luxury goods industry

    Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo

  18. Community-based tourism in Ecuador: Community ventures of the provincial and cantonal networks

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 15

  19. Company internships: Filling the gap between university training and business reality

    Handbook of Research on Human Capital and People Management in the Tourism Industry (IGI Global), pp. 175-198

  20. Comparison of spa choice between wellness tourists and healthcare/medical tourists

    Healthcare (Switzerland), Vol. 8, Núm. 4