Publicacións (192) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2014

  1. A Fixed-Point Theorem and Equilibria of Abstract Economies with Weakly Upper Semicontinuous Set-Valued Maps

    Journal of Optimization Theory and Applications, Vol. 163, Núm. 3, pp. 719-736

  2. A Panorama on Energy Taxes and Green Tax Reforms

    Hacienda Pública Española / Review of Public Economics, Núm. 208, pp. 145-190

  3. A conceptual approach to the dilemma of R & D integration: Further insights into the innovating entrepreneur’s toolkit

    Entrepreneurship, Innovation and Economic Crisis: Lessons for Research, Policy and Practice (Springer International Publishing), pp. 167-175

  4. A necesidade de elaborar plans estratéxicos nas Administracións públicas

    Administración & cidadanía: revista da Escola Galega de Administración Pública, Vol. 9, Núm. 2, pp. 9-22

  5. A new rule for source connection problems

    European Journal of Operational Research, Vol. 234, Núm. 3, pp. 780-788

  6. A real business cycle model with tradable and non-tradable goods for the Spanish economy

    Economic Modelling, Vol. 36, pp. 204-212

  7. Actas de la 4ª Conferencia Ibérica de Emprendimiento: Pontevedra, España, 23 al 26 de octubre de 2014

    Universidade de Vigo

  8. An international and comparative study of perceived justice in mexican, puerto rican and spanish hospitals

    International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, Vol. 8, Núm. 3, pp. 248-264

  9. Anexo: DECISIONES DE LOCALIZACIÓN: DELIMITACIÓN DE ÁREAS COMERCIALES

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 164-166

  10. Anexos: anexo I: CONCEPTOS GENERALES DE PLANIFICACIÓN DE MEDIOS/SOPORTES DE COMUNICACIÓN

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 184

  11. Anexos: anexo I: TÉCNICAS DE FIJACIÓN DE PRECIOS

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 145-146

  12. Anexos: anexo II: INDICADORES Y MEDIDAS PARA EL ANÁLISIS DE MEDIOS/SOPORTES DE COMUNICACIÓN

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 184-187

  13. Anexos: anexo II: TIPOS DE POSICIONAMIENTO

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 104

  14. Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 1.1

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 6

  15. Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 1.2

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 7

  16. Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 1.3

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 7

  17. Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 1.4

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 7

  18. Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 1.5

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 7

  19. Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 10.3

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 174

  20. Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 2.1

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 19