Buchkapitel (215) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2021

  1. "Fact-checking" en los debates electorales televisados de 2015, 2016 y 2019

    Debates electorales en televisión y redes sociales en España (Comunicación Social), pp. 115-136

  2. "Quod ubique, quod semper; quod ab omnibus usus est": algunas consideraciones sobre la violencia y (en) la historia : prólogo

    La violencia en la historia (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 13-20

  3. 20 años da Facultade: 20 año de historias incribles

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 497-511

  4. A morte na literatura infantil e xuvenil do ámbito galego

    A morte e as súas representacións na lix ibérica e iberoamericana (Edicións Xerais de Galicia), pp. 47-73

  5. A política eclesiástica de Afonso X no reino de Galicia

    Afonso X e Galicia (Centro Ramón Piñeiro para a Investigación en Humanidades), pp. 31-57

  6. A realidade do colectivo LGBTIQ de maiores: un estudo cualitativo sobre a súa situación no ámbito institucional e social

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 315-340

  7. Actitudes hacia la práctica deportiva de las mueres en el estamento arbitral de la Federación Gallega de Fútbol Sala

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 385-403

  8. Actividades educativas desarrolladas con la tableta

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 235-245

  9. Aerospace Transformation through Industry 4.0 Technologies

    SpringerBriefs in Applied Sciences and Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 17-46

  10. Algunhas reflexións abertas sobre a singularidade do desenvolvemento dos traballos fin de grao na área da didáctica das ciencias sociais

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 435-446

  11. Alternativas epistemológicas y educativas al colapso territorial: Enfoques y perspectivas desde la enseñanza de la geografía

    El futur comença ara mateix: L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment (GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)), pp. 401-407

  12. Antecedentes de las emociones en profesores en ejercicio de enseñanza de las ciencias

    Investigación y metodologías en la enseñanza de las ciencias (Educación), pp. 111-114

  13. Análise e modelaxe de opinión sobre o sector enoturístico da provincia de Ourense

    Proxectos INOU 2020: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 205-238

  14. Aportaciones al análisis y desarrollo del rendimiento matemático en las aulas de la escuela elemental

    Afilar la mente como herramienta del pensar: intervención para la mejora del aprendizaje y de los procesos cognitivos : homenaje al profesor Manuel Deaño (Servizo de Publicacións), pp. 213-224

  15. AppDIXITOU: Xogo educativo para móbil coque se conciencia a xente adolescente no bo uso das redes sociais

    Proxectos INOU 2020: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 83-103

  16. Approaches for sustainable food production and consumption systems

    Future Foods: Global Trends, Opportunities, and Sustainability Challenges (Elsevier), pp. 23-38

  17. Aprender enseñando con Escornabot. Robótica Educativa en Educación Primaria

    Nuevos horizontes para la digitalización sostenible en educación (Dykinson), pp. 158-164

  18. Aproveitamento e valorización de restos das podas de vide para obter «compostos de base» útiles para a síntese de produtos químicos de interese industrial e biocombustibles

    Proxectos INOU 2020: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 105-124

  19. As TIC para a inclusión educativa: dúas experiencias de intervención

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 257-266

  20. As estirpes nobres galegas a comezos dos tempos modernos, en particular as que participan na Xunta de Melide

    A unha voz na metade do reino: a Cincocentos anos da Xunta de Melide (Consello da Cultura Galega)