Capítulos de libro (24) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2004

  1. A Aprendizaxe didáctica

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 77-94

  2. A Didáctica como concepto e como disciplina

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 19-41

  3. A comunicación publicitaria e corporativa

    A comunicación en Galicia 2004 (Consello da Cultura Galega), pp. 75-93

  4. Abre los ojos (mención honorífica)

    Premios nacionales 2002 a la innovación educativa (Centro de Investigación y Documentación Educativa), pp. 215-230

  5. Aproximación á sufixación diminutiva non verbal a través dun corpus textual medieval

    (Dis)cursos da escrita: estudos de filoloxía galega ofrecidos en memoria de Fernando R. Tato Plaza (Fundación Pedro Barrié de la Maza), pp. 1-34

  6. Cicatrices invisibles: heridas dormidas de la memoria : textos

    La matriz intangible: Inter(medios) : [exposición] maio - xuño 2004, Laboratorio de técnicas gráficas, Facultade de Belas Artes de Pontevedra (Universidade de Vigo), pp. 96-116

  7. Contrastive analysis of verdicts, cognitive activity, reasoning and information-processing in judicial judgements

    Victims and offenders: chapters on psychology and law (Politeia), pp. 251-262

  8. Deseño e desenvolvemento da ensinanza

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 175-228

  9. Dibujar lo que no vemos mediante el radar de rango cercano. Una metodología aplicada al patrimonio arquitectónico

    Dibujar lo que no vemos: X Congreso Internacional de Expresión Gráfica Arquitectónica (Editorial Universidad de Granada), pp. 457-464

  10. El uso publicitario de la palabra radiofónica: estudio de algunos casos

    El lenguaje radiofónico : la comunicación oral (Fragua), pp. 312-329

  11. Formación de imagenes y mnemotecnia: eficacia del sistema de enlace en el aprendizaje de series

    Procesos psicológicos básicos II (Pirámide), pp. 53-58

  12. Formación de imagenes y mnemotecnia: eficacia del sistema de enlace en el aprendizaje de series

    Procesos psicológicos básicos II (Pirámide), pp. 101-108

  13. Formación do profesorado: o desenvolvemento profesional docente

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 441-462

  14. Formación inicial do profesorado: tradicións formativas

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 413-440

  15. Historia do municipalismo como forma de organización do territorio

    Os concellos galegos para o século XXI (Santiago de Compostela : Universidade de Santiago de Compostela, IDEGA), pp. 59-100

  16. How to detect malingering of insanity to avoid criminal responsibility

    Victims and offenders: chapters on psychology and law (Politeia), pp. 229-242

  17. La atención a la diversidad en Andalucía vista desde la Declaración de Salamanca

    La "Declaración de Salamanca" sobre Necesidades Educativas Especiales 10 años después : valoración y prospectiva (Instituto Universitario de Integración en la Comunidad), pp. 57-64

  18. La expresión lingüística de la idea de cantidad

    Linguagem, cultura e cognição: estudos de lingüística cognitiva (Almedina (Coimbra)), pp. 385-398

  19. La matriz intangible: la estampa electrónica y el grabado con luz : textos

    La matriz intangible: Inter(medios) : [exposición] maio - xuño 2004, Laboratorio de técnicas gráficas, Facultade de Belas Artes de Pontevedra (Universidade de Vigo), pp. 20-35

  20. La voz de la experiencia: la colaboración como estrategia de inclusión

    La escuela inclusiva : prácticas y reflexiones (Laboratorio Educativo), pp. 37-46