Capítulos de libro (130) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2012

  1. "Can Campus: proyecto piloto...": creación de un espacio de extensión universitaria para la difusión de contenidos audiovisuales producidos por alumnos de la Universidade de Vigo

    Investigaciones sobre docencia universitaria y nuevas metodologías (Educación Editora), pp. 19-22

  2. A divulgación científica como experiencia multidisciplinar: o documental "Ciencia no camiño"

    Xornada de Innovación Educativa 2011 ([Vigo], Universidade Vigo, Área de Formación e Innovación Educativa, D.L. 2012), pp. 147-152

  3. A introducción da perspectiva de xénero na docencia a través da materia gobernos locais

    I Xornada de Innovación Educativa en Xénero (Unidade de Igualdade), pp. 107-118

  4. A perspectiva de xénero nas ciencias experimentais: a ciencia nuclear

    Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 11-25

  5. A presenza e emprego das TIC no ensino obrigatorio: o caso da provincia de Ourense

    As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 295-314

  6. A rúbrica na titorización de traballos en grupos: opinións e valoracións

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 221-224

  7. Adopción de la televisión digital terrestre en España

    La vanguardia investigadora en el EEES (Vision Libros), pp. 241-260

  8. Alivio

    Estado crítico 1: 10 comisari*s, 10 artistas : Mercedes Rozas, Xozé Manuel Lens, Ramón Rozas ... : Sheila Pazos, Mar Vicente, Vanesa Díaz e Juan Adrio ... : Sala Alterarte ([Ourense] : Difusora de Letras, Artes e Ideas, D.L. 2012), pp. 61-72

  9. Análise do filme Hermano Oso para a súa integración curricular na Eduación Infantil

    As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 147-168

  10. Análisis comparativo de metodologías de evaluación formativa: diarios personales mediante blogs y autoevaluación mediante rúbricas

    Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 417-429

  11. Aplicación del aprendizaje basado en problemas a la docencia en la disciplina del Derecho financiero y tributario

    Investigaciones sobre docencia universitaria y nuevas metodologías (Educación Editora), pp. 165-170

  12. Aplicación dunha técnica de aprendizaxe colaborativa nunha materia do Grao en Fisioterapia

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 193-195

  13. As bandas de música galegas: unha realidae inédita

    Os soños da memoria: documentación musical en Galicia : metodoloxías para o estudio (Deputación Provincial de Pontevedra), pp. 341-362

  14. As preposicións e as locucións prepositivas na fala ourensá de Castrelo do Val

    Sementar para os que veñan: homenaxe a Camiño Noia (Servizo de Publicacións), pp. 323-335

  15. Balneoterapia, talasoterapia y climatoterapia. Procedimientos fisioterápicos utilizados en balnearios, centros de talasoterapia y spa

    Procedimientos generales de fisioterapia: práctica basada en la evidencia (Elsevier), pp. 111-137

  16. Breve achegamento á oratura en "A Konkhava" de Feti e "El Hablador"

    Sementar para os que veñan: homenaxe a Camiño Noia (Servizo de Publicacións), pp. 31-44

  17. Cambios introducidos en la gestión de la metodología docente en la titulación de Fisioterapia durante la adaptación al EEES

    El Espacio Europeo de Educación Superior y la educación por competencias (Educación Editora), pp. 491-494

  18. Cambios producidos en las tutorías de la titulación de Fisioterapia durante la adaptación al EEES

    El Espacio Europeo de Educación Superior y la educación por competencias (Educación Editora), pp. 485-489

  19. Central functions of D-aspartic acid

    Tyrosine and Aspartic Acid: Properties, Sources and Health Benefits (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 117-129

  20. Como afecta la metodología docente al hábito de estudio del alumno?

    Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 4162-4168