Capítulos de libro (295) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2012

  1. "Google Calendar" como herramienta de planificación docente: su uso en el Grado de Turismo de la Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo de Ourense

    La formación y las nuevas tecnologías en la docencia universitaria (Educación Editora), pp. 347-351

  2. "Grammars of Exchange": The "Oriental Woman" in the global market

    Cultural Grammars of Nation Diaspora and Indigeneity in Canada (Wilfrid Laurier University Press), pp. 83-96

  3. "The Wonderful Wizard of Oz" en español: De novela a libro ilustrado

    Literatura infantil y juvenil e identidades (Asociación Nacional de Investigación de Literatura Infantil y Juvenil (ANILIJ)), pp. 515-526

  4. A (auto) avaliación da interpretación consecutiva como axuda á aprendizaxe

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 127-130

  5. A Corpus-based analysis of It-clefts in the recent History of English: What is't You Lack?

    Creation and Use of Historical English Corpora in Spain (Cambridge Scholars Publishing), pp. 379-402

  6. A avaliación formativa na clase de interpretación: principios e aplicación

    La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria (Educación Editora), pp. 199-203

  7. A divulgación científica como experiencia multidisciplinar: o documental "Ciencia no camiño"

    Xornada de Innovación Educativa 2011 ([Vigo], Universidade Vigo, Área de Formación e Innovación Educativa, D.L. 2012), pp. 147-152

  8. A docencia en Dereito procesual a través da práctica forense

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 73-74

  9. A ensinanza do Common Law desde unha perspectiva integradora e colaborativa

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 17-20

  10. A estratexia de "dous profesores por aula" nos cursos de extensión e complementarios da Universidade de Vigo

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 115-118

  11. A formación en xénero e o xénero na formación: unha achega feminista sobre a elaboración do plano de estudos do grao en linguas estranxeiras

    I Xornada de Innovación Educativa en Xénero (Unidade de Igualdade), pp. 45-55

  12. A física na Faculdade de Farmácia de Lisboa: evolução histórica e comparação com outras universidades espanholas

    Investigaciones sobre docencia universitaria y nuevas metodologías (Educación Editora), pp. 371-376

  13. A igualdade e non discriminación por razón de xénero na docencia de dereito constitucional: unha aprendizaxe e actitude para toda a vida

    I Xornada de Innovación Educativa en Xénero (Unidade de Igualdade), pp. 87-95

  14. A interpretación no ámbito policial

    Tradución e interpretación nos servizos públicos e asistenciais de Galicia: primeiros pasos en investigación (Servizo de Publicacións), pp. 93-113

  15. A intérprete en primeira persoa

    I Xornada de Innovación Educativa en Xénero (Unidade de Igualdade), pp. 27-33

  16. Achegas á tradución ao galego de "Consideraciones sobre la decadencia y la rehabilitación de la lengua gallega" por MGB

    Consideracións sobre a decacencia e a rehabilitación da lingua galega: homenaxe a Manuel García Blanco (Departamento de Galego-Portugués, Francés e Lingüística), pp. 79-82

  17. Adaptaciones literarias infantiles y juveniles en inglés de el Quijote en Gran Bretaña: Objetivos del proyecto y estudio preliminar estadístico y contextual

    Literatura infantil y juvenil y diversidad cultural (Asociación Nacional de Investigación de Literatura Infantil y Juvenil (ANILIJ)), pp. 149-165

  18. Adaptaciones literarias juveniles de el Quijote en inglés en el siglo XIX

    Literatura infantil y juvenil y diversidad cultural (Asociación Nacional de Investigación de Literatura Infantil y Juvenil (ANILIJ)), pp. 513-528

  19. Adaptación de contenidos al EEES: Propuesta de aplicación de nuevas metodologías didácticas en la enseñanza-aprendizaje del derecho administrativo

    Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 3531-3544

  20. Adquisición de competencias en interpretación consecutiva e bilateral

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 189-192