Organización curricular favorable para a Educación Infantil integral en inglés

  1. Casal de la Fuente, Lucía 1
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

Journal:
Revista de estudios e investigación en psicología y educación

ISSN: 2386-7418

Year of publication: 2017

Issue Title: XIV Congreso Psicopedagogía. Área 6: FORMACIÓN DE PROFESORES Y AGENTES EDUCATIVOS

Issue: 6

Pages: 169-174

Type: Article

DOI: 10.17979/REIPE.2017.0.06.2422 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openOpen access editor

More publications in: Revista de estudios e investigación en psicología y educación

Sustainable development goals

Abstract

Preséntase neste artigo un exemplo de boas prácticas -seleccionado por unha experta- para unha Educación Infantil integral en inglés que nos trasladou ata unha escola infantil checa. A recollida e análise dos datos indícanos que detrás do éxito desta escola está a formación (con persoal altamente cualificado obrigado á formación continua), as programacións meditadas, e a consideración das familias e comunidade. O traballo coordinado do profesorado e a crítica continua axudan a deseñar currículos con base construtivista nas intelixencias múltiples e na educación emocional.

Funding information

Este artigo está vinculado ao proxecto “Diseño curricular y buenas prácticas en educación infantil: una visión internacional, multicultural e interdisciplinar” (Ministerio de Economía e Competitividade Español; Ref.: EDU2012-30972). A autora desfruta dun contrato predoutoral financiado por dito ministerio e no verán de 2014 gozou dunha bolsa de estudos do Ministerio de Educación, Xuventude e Educación Física da República Checa para a inmersión lingüística -Cursos de Verán de Estudos Eslavos-.

Bibliographic References

  • Cano, E. (coord.) (2011). Buenas prácticas en la evaluación de competencias. Barcelona: Laertes
  • Custer, R.L. (2000). Blurring the boundaries. En E. Martin (Ed.), Technology education for the 21st century (pp. 127-131). Usa: McGraw-Hill.
  • Gallardo Fernández, I.M., & Fabregat Pitarch, A. (2013). Interacción en el aula y contextos de aprendizaje en Educación Infantil. Actas del V Congreso Mundial de Educación Infantil y Formación de Educadores: Por una escuela infantil de calidad y futuro (pp. X-X) Antequera, Málaga: Grupo de Investigación Educación Infantil y Formación de Educadores. Universidades de Andalucía. https://goo.gl/XojTnr
  • García-Ruiz, R., & Castro Zubizarreta, A. (2012). La formación permanente del profesorado basada en competencias. Estudio exploratorio de la percepción del profesorado de Educación Infantil y Primaria. Educatio Siglo XXI, 30(1), 297-322. http://hdl.handle.net/10201/27294
  • Meyer, M.A., & Booker, J.M. (2001). Eliciting and analyzing expert judgment: a practical guide. USA: SIAM.
  • Lera, M.J. (2007). Calidad de la Educación Infantil: instrumentos de evaluación. Revista de Educación, 343, 301-323. https://goo.gl/8owuoD
  • Mateřídouška (2017). “Mateřídouška Skolka” –páxina web. http://www.skolka.cz/
  • Miles, M.B., & Huberman, A.M. (1994). Qualitative data analysis: An expanded source book. Thousand Oaks, CA: Sage.
  • Schiller, P. & Phipps, P. (2011). The complete daily curriculum for early childhood. Over 1200 Easy Activities to Support Multiple Intelligences and Learning Styles (revised). Columbia Pike: Gryphon House, Inc.
  • Trueba Marcano, B.T. (1997). Modelos didácticos y materiales curriculares en educación infantil. Investigación en la Escuela, 33, 35-46. http://www.investigacionenlaescuela.es/articulos/33/R33_4.pdf
  • Zabalza Beraza, M.Á. (2012). Memoria técnica do proxecto “Diseño curricular y buenas prácticas en Educación Infantil: una visión internacional, multicultural e interdisciplinar”. Sen publicar.