Violencia escolar:abordaxe cuantitativa-cualitativa das cifras.

  1. Domínguez Alonso, José
Libro:
IX Congreso internacional galego-portugués de psicopedagoxía
  1. Barca Lozano, Alfonso (coord.)
  2. Peralbo, Manuel (coord.)
  3. Porto Rioboo, Ana María (coord.)
  4. da Silva, Bento Duarte (coord.)
  5. Almeida, L. (coord.)

Editorial: Universidade da Coruña

Ano de publicación: 2007

Congreso: Congreso Internacional Gallego-Portugués de Psicopedagogía (9. 2007. A Coruña)

Tipo: Achega congreso

Resumo

O progresivo incremento dos problemas de convivencia nos centros educativos (especialmente na educación secundaria) e o impactante (a nivel social) dos casos máis graves de violencia escolar, elevan a atención dos gobernos e das comunidades educativas na procura dun mellor clima de relacións nas escolas. As dificultades para coñecer as cifras da violencia escolar son enormes debido a escaseza, complexidade e diversidade dos datos que reflicten as formas de violencia nos centros educativos. O obxectivo do artigo é analizar as principais investigacións, estudos e informes realizados sobre os diferentes problemas de convivencia e violencia nos centros de ensino a nivel europeo, español e galego, para establecer un perfil das condutas violentas prevalecentes nos estudantes que nos axude a deseñar medidas de prevención e intervención máis eficaces.