Rúbricas para avaliarexperiencia de aplicación en didáctica das ciencias experimentais
- María M. Álvarez Lires
- Azucena Arias Correa
- Mercedes Varela Losada
- Francisco Javier Álvarez Lires
- Uxío Pérez Rodríguez
- José Francisco Serrallé Marzoa
Editorial: Universidade de Vigo
ISBN: 978-84-8158-629-9
Ano de publicación: 2014
Páxinas: 299-308
Tipo: Capítulo de libro
Resumo
O modelo subxacente ao EEES, socioconstrutivista, no que o alumnado constrúe e regula as súas propias aprendizaxes encamiñadas á consecución de competencias coa mediación do profesorado, esixe un cambio nas metodoloxías e por ende na avaliación. Son necesarios instrumentos de avaliación que axuden a identificar as dificultades do alumnado e as súas posibles causas para axudalo a superalas, e tamén se precisan instrumentos que contribúan a que aprenda a autoavaliarse e achar fórmulas para salvar os obstáculos, ou dificilmente aprenderá a aprender ao longo de toda a vida. Un deses instrumentos son as rúbricas. Esta investigación pon a énfase na importancia da avaliación reguladora para a aprendizaxe e exemplifica o uso das rúbricas como un instrumento de avaliación que permite a autorregulación e a realización dunha avaliación compartida co alumnado en didáctica das ciencias experimentais.