Las ferias profesionales en Galiciaeventos de relaciones públicas como ejemplos de acciones de comunicación below the line

  1. Fernández Souto, Ana Belén
  2. Vázquez Gestal, Montserrat
Revista:
Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

ISSN: 1137-1102

Ano de publicación: 2010

Número: 29

Páxinas: 253-269

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

Resumo

Artikulu honek turismoa sustatzeko komunikazio-ekintzak eta harreman publikoetako ezohizkoak aztertzen ditu, Galiziako Xuntak diruz lagundutako ikerketa batetik abiatuta. Ikerketak Galiziako azoken arloaren erradiografia egitea eta honelako komunikazio-ekintzak nola egituratzen diren ezagutzea ditu helburu. Hemendik abiatuta, elkargune hauen planifikazioa eta egitea komunikazioaren eta harreman publikoen ikuspuntutik ezagutu nahi du, horretarako aldagai ezberdinak aztertuz, hala nola, sustatzaileak, gertaeraren jasotzaile nagusiak, berauen oihartzun mediatikoa, etab. Metodologiari dagokionez, lehen mailako iturriak (azoka-barrutiak, enpresa antolatzaileak, erakunde publikoak zein pribatuak�), elkarrizketa pertsonalak eta Galiziako public affairs eta berauen planifikazio eta egiteari buruzko hustuketa bibliografikoa erabili ditu.

Referencias bibliográficas

  • AA.VV, (2006). Instituto de Estudios Turísticos. Madrid: Ministerio de Industria, Turismo y Comercio.
  • AA.VV., (2006). Sociedad de Imagen y Promoción Turística de Galicia, 2006. TURGALICIA, Plan de Acción 2005. Santiago de Compostela: Dirección Xeral de Turismo.
  • BAAMONDE SILVA, J.M. (2007). As ferias como espazos de comunicación profesional: o caso da Feira Internacional de Galicia –Fundación Semana Verde (1995-2004). Santiago de Compostela: Servizo de Publicacións da Universidade de Santiago de Compostela.
  • CALDEVILA DOMÍNGUEZ, D. (2007). Relaciones Públicas y cultura. Madrid: Vision Net.
  • CEVERA, A; FRANCO, A y GARCÍA, M, (2001). Entorno ferial español y análisis de las ferias españolas mediante la técnica del benchmarking. En Revista Valenciana dèstudis autonomics, nº 36.
  • FRAGUAS, A., (1968). Emplazamiento de ferias en Galicia a fines del siglo XVIII, En Cuadernos de Estudios Gallegos XXIII,nº 70.
  • G.D.T. ASESORAMIENTO EMPRESARIAL (2008). Relaciones Públicas en el sector del turismo y del ocio. Sevilla: Formación contínua.
  • LE MONNIER, F.(2006). Marketing ferial: cómo gestionar y rentabilizar la participación en salones profesionales, Barcelona: Ediciones Gestión 2000.
  • NAVARRO GARCÍA, F., (2001). Estrategias de marketing ferial. Madrid: Ed. ESIC.
  • PALENCIA-LEFLER ORS, M. (2008). 90 técnicas de relaciones públicas: manual de comunicación corporativa. Barcelona, Bresca.
  • PEREZ ALVAREZ, MJ. (1998). Ferias y mercados en la provincia de León, León, Universidad de León.
  • SALLA GARCÍA, J. (2008). Plan estratégico de Relaciones Públicas. Barcelona: Bosch
  • VINYALS I CORNEY, M. (2007). Relaciones Públicas, organización de eventos y gabinetes de comunicación. Granada: concepto Comunicación creativa.