Aplicaciones de neuromarketing para general confianzaanálisis del turismo en Ecuador

  1. Tinoco Egas, Raquel
Dirixida por:
  1. Valentín Alejandro Martínez Fernández Co-director
  2. Óscar Juanatey Boga Co-director

Universidade de defensa: Universidade da Coruña

Fecha de defensa: 18 de novembro de 2020

Tribunal:
  1. Isabel Novo Corti Presidente/a
  2. José Rúas Araújo Secretario
  3. Joao Paulo de Jesús Faustino Vogal

Tipo: Tese

Teseo: 642082 DIALNET lock_openRUC editor

Resumo

A coherencia da información e a facilidade cognitiva de procesala, xeran un sentimento de confianza. Os medios sociais reaccionan rápidamente ante as emocións, mentres que pensar lentamente precisa dun maior consumo de enerxía na mente e no corpo do consumidor.Identifícanse as aplicación de neuromaketing precisas para medir a xeración de confianza a partires da valoración da empatía do espectador ante un estímulo audiovisual turístico e de como a base científica do neuromarketing para a empatía permite anticipar a probabilidade de estimación de resposta ante un procemsamento cognitivo rápido e lento mediante a exposición dun audiovisual turístico para a explicación de xeración de confianza nun medio social. A metodoloxía experimental empregada, que inclúe o desenvolvemento do seu protocolo, foi supervisada polo Dr. Paul J. Zak, do centro de estudos neuroeconómicos de Claremont Graduate University en EEUU. Os datos neurofisiolóxicos que estiman a empatía de 65 participantes residentes en Claremont e arredores, ante anuncios turísticos da campaña All you need is Ecuador analizáronse estatísticamente cunha regresión loxística binaria, para coñecer que a probabilidade de estimación de resposta ante un comportamento rápido é de 22.22% e ante un comportamento lento é do 12.4%.