Proposta de intervención sobre educación sexual nas escolasCentros Quérote+
-
1
Universidade de Vigo
info
ISSN: 2386-7418
Ano de publicación: 2017
Título do exemplar: XIV Congreso Psicopedagogía. Área 5: FAMILIA, ESCUELA Y COMUNIDAD
Número: 5
Páxinas: 48-50
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Revista de estudios e investigación en psicología y educación
Resumo
A intervención no campo da sexualidade e afectividade coa mocidade, segue a ter diversas trabas, especialmente dentro da educación formal. Os centros educativos constitúen espazos de socialización fundamentais no desenvolvemento persoal de alumnos e alumnas, mais carece de espazos de crítica respecto ás mensaxes que reciben respecto dos mass media. Dende os Centros Quérote +, trabállase intervindo coa mocidade no centro educativo, fóra do mesmo, e coas familias. O asesoramento é fundamental á hora de resolver dúbidas, facilitar ferramentas e formular una actitude crítica ante as mensaxes sociais, procurando un aprendizaxe interactivo e participativo.
Referencias bibliográficas
- Adelina, O. (2009) Guía para la educación afectivo-sexual en la ESO “Ni ogros ni princesas”. Consejería de Salud y Servicios Sanitarios del Principado de Asturias.
- Alberte, J. R. (2001). Atención á diversidade e habilidades sociais. A Coruña: Deputación Provincial da Coruña.
- Branden, N. (1994). Como mejorar su autoestima. Barcelona: Altaya.
- Burela-Casal, G., Fernández-Ríos L. e Carrasco,T.L. (1997). Psicología preventiva. Avances recientes. Avances recientes en técnicas y programas de prevención. Madrid: Pirámide.
- Castelo, C. (2005). Sexualidad humana: una aproximación integral. Barcelona: Panamericana.
- Cruz, C. (2003) “Educación de las Sexualidades. Los puntos de partida de la Educación Sexual”. Madrid. Cruz Roja Juventud.