Estudo sobre as concepcións do profesorado de educación infantil en formación inicial sobre o enfoque globalizador
- Azucena Arias Correa 1
- María M. Álvarez Lires 1
- Uxío Pérez Rodríguez 1
- Mercedes Varela Losada 1
- José F. Serrallé Marzoa 1
- F. Javier Álvarez Lires 1
- 1 Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte, Universidade de Vigo
- Membiela Iglesia, Pedro (dir.)
- Casado, Natalia (dir.)
- Cebreiros, María Isabel (dir.)
Argitaletxea: Educación Editora
ISBN: 978-84-15524-25-0
Argitalpen urtea: 2015
Orrialdeak: 151-155
Mota: Liburuko kapitulua
Laburpena
Neste estudo, realizado con alumnado de grao de Educación infantil (EI) da Universidade de Vigo, tentouse analizar as concepcións do profesorado de EI en formación inicial sobre a integración de áreas (enfoque globalizador) contextualizando os resultados dentro dunha formación encamiñada a que utilicen metodoloxías innovadoras (proxectos) na xestión de aprendizaxes en ciencias co seu futuro alumnado. Os resultados indican incongruencias entre as súas concepcións explícitas e as súas concepcións implícitas.