Estudo sobre as concepcións do profesorado de educación infantil en formación inicial sobre o enfoque globalizador

  1. Azucena Arias Correa 1
  2. María M. Álvarez Lires 1
  3. Uxío Pérez Rodríguez 1
  4. Mercedes Varela Losada 1
  5. José F. Serrallé Marzoa 1
  6. F. Javier Álvarez Lires 1
  1. 1 Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte, Universidade de Vigo
Livre:
La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas
  1. Membiela Iglesia, Pedro (dir.)
  2. Casado, Natalia (dir.)
  3. Cebreiros, María Isabel (dir.)

Éditorial: Educación Editora

ISBN: 978-84-15524-25-0

Année de publication: 2015

Pages: 151-155

Type: Chapitre d'ouvrage

Résumé

Neste estudo, realizado con alumnado de grao de Educación infantil (EI) da Universidade de Vigo, tentouse analizar as concepcións do profesorado de EI en formación inicial sobre a integración de áreas (enfoque globalizador) contextualizando os resultados dentro dunha formación encamiñada a que utilicen metodoloxías innovadoras (proxectos) na xestión de aprendizaxes en ciencias co seu futuro alumnado. Os resultados indican incongruencias entre as súas concepcións explícitas e as súas concepcións implícitas.