Prólogo del monográficoLa encrucijada mediática e histórica de la nueva ola populista

  1. Pena Rodríguez, Alberto 1
  2. de Haro de San Mateo, María Verónica 2
  3. Juárez Rodríguez, Javier 3
  1. 1 Universidade de Vigo
    info

    Universidade de Vigo

    Vigo, España

    ROR https://ror.org/05rdf8595

  2. 2 Universidad de Murcia
    info

    Universidad de Murcia

    Murcia, España

    ROR https://ror.org/03p3aeb86

  3. 3 Universidad Complutense de Madrid
    info

    Universidad Complutense de Madrid

    Madrid, España

    ROR 02p0gd045

Revista:
Historia y comunicación social

ISSN: 1137-0734

Ano de publicación: 2023

Volume: 28

Número: 2

Páxinas: 255-258

Tipo: Artigo

DOI: 10.5209/HICS.92236 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

Outras publicacións en: Historia y comunicación social

Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable

Referencias bibliográficas

  • Alandete, D. (2019). Fake news. La nueva arma de destrucción masiva. Barcelona: Deusto.
  • Almeida Santos, J. (1987). O principio da hegemonía em Gramsci. Lisboa: Vega.
  • Almeida Santos, J. (2012). Media e poder. O poder mediático e a erosão da democracia representativa. Lisboa: Nova Vega.
  • Almeida Santos, J. (2019). Homo Zapiens. O feitiço da televisão. Lisboa: Parsifal PT.
  • Arendt, H. (2022 [1971]). La mentira política. Madrid: Alianza.
  • Bernays, E. (2008 [1927]). Propaganda. Tenerife: Melusina.
  • Cardenal, J. P. (2020). La telaraña. La trama exterior del procés. Barcelona; Ariel.
  • Domenach, J. M. (1968 [1950]). La propaganda política. Buenos Aires: Eudeba.
  • Ellul, J. (1969 [1967]). Historia de la propaganda. Caracas: Monte Ávila Editores.
  • Habermas, J. (2011 [1982]). Teoría de la acción comunicativa. Complementos y estudios previos. Madrid: Cátedra.
  • Habermas, J. (2018 [1999]). Verdad y justificación. Ensayos filosóficos. Madrid: Trotta.
  • Lasswell, H. (1928). “The function of the propagandist”. En: The International Journal of Ethics, nº 38, p. 258-268.
  • Lippman, W. (2003 [1922]). La opinión pública. Madrid: Cuadernos del Langre.
  • Pardo, J. L. (2016). Entrevista en el diario El Mundo, 29-12-2022. https://tinyurl.com/2543z85k
  • Pizarroso Quintero, A. (1992). Historia de la propaganda. Notas para un estudio de la propaganda política y de guerra: Madrid: Eudema, 2ª edición.
  • Pardo, J. L. (2016). Estudios del malestar. Políticas de la autenticidad en las sociedades contemporáneas. Madrid: Anagrama.
  • Ortega y Gasset, J. (1954). La rebelión de las masas. Madrid: Revista de Occidente.
  • Ovejero, F. (2021). Secesionismo y democracia. Madrid: Página Indómita.
  • Pena Rodríguez, A. (2021). “¿La mentira cotiza al alza en el discurso político? En: The Conversation, edición de mayo. https://tinyurl.com/hj8nxbpd
  • Roderich H. (2020). Trump and us. What he says and why people listen. Cambridge University Press.
  • Salmon, C. (2016). Storytelling. La máquina de fabricar historia y formatear las mentes. Madrid: Ediciones Península.
  • Sartori, G. (1998). Homo videns. La sociedad teledirigida. Barcelona: Taurus.