Desafío Newton Car do laboratorio de física e química

  1. Marcelino José Veiguela Fuentes 1
  1. 1 IES Ribeira do Louro
Revista:
Boletín das ciencias

ISSN: 0214-7807

Ano de publicación: 2023

Ano: 36

Número: 95

Páxinas: 109-120

Tipo: Artigo

DOI: 10.54954/202395109 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

Outras publicacións en: Boletín das ciencias

Resumo

No presente traballo preséntase un problema aberto de Fı́sica para ser resolto mediante un modelo de indagación guiada. O problema aborda unha situación de aprendizaxe centrada na evolución dos movementos de varios prototipos de Newton Car construı́dos polo alumnado. O proxecto Newton Car challenge, impulsado pola NASA como recurso STEM para educación secundaria, é un desafı́o cientı́fico moi apropiado para ESO e bacharelato. Nesta estratexia de aprendizaxe por indagación, o alumnado en pequenos grupos constitúese en equipos de investigación que traballan e interactúan entre si baixo a dirección do docente que é, en todo momento unha guı́a, proporcionando os saberes conceptuais indispensables. O alumnado, ao constatar que se tiveron en conta todas as súas suxestións e ideas, demostrou en todo momento emocións positivas como confianza e alegrı́a, o cal supuxo unha maior motivación para aprender os conceptos básicos de forza, traballo e enerxı́a presentes nos currı́culos.