Organización do Coñecemento
OE7
Universidad Rey Juan Carlos
Madrid, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad Rey Juan Carlos (8)
2024
-
Digital platforms and business ecosystems: a multidisciplinary approach for new and sustainable business models
Review of Managerial Science, Vol. 18, Núm. 9, pp. 2465-2482
-
How can companies boost legitimacy in international markets? A dynamic marketing capabilities approach
International Marketing Review, Vol. 41, Núm. 1, pp. 273-301
-
Logistics business model evolution: digital platforms and connected and autonomous vehicles as disruptors
Review of Managerial Science, Vol. 18, Núm. 9, pp. 2483-2506
2023
-
Critical incidents and dissatisfaction in B2B relationships: an appraisal theory analysis
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 7, pp. 1574-1586
2022
-
Understanding dissatisfaction through evaluation theory
Managerial and Decision Economics, Vol. 43, Núm. 7, pp. 3116-3129
-
¿Cómo se afronta la insatisfacción en entornos B2B?: estudio de incidentes críticos a través de la Teoría de la Evaluación
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
2021
-
Social sustainability in the food value chain: An integrative approach beyond corporate social responsibility
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 28, Núm. 1, pp. 103-115
2018
-
La estructura intelectual de la insatisfacción delcliente
Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería