Publicacións nas que colabora con MARIA JESUS LOPEZ MIGUENS (12)

2018

  1. University Social Responsibility for Students’ Employability

    Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations (IGI Global), pp. 77-98

2017

  1. An integral model of e-loyalty from the consumer's perspective

    Computers in Human Behavior, Vol. 72, pp. 397-411

2014

  1. Empirical evidence of the influence of environmental concern on the ecological behaviour of the consumer / Evidencia empírica de la influencia de la preocupación ambiental sobre el comportamiento ecológico del consumidor

    Psyecology, Vol. 5, Núm. 1, pp. 58-90

  2. Manual práctico de marketing

    Pearson Educación

  3. Marketing responsable

    Estrategias de marketing sectorial (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 91-118

  4. Multilevel and multidimensional scale for online trust

    RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 54, Núm. 2

2010

  1. Analysis of the key factors in on-line banking. The website and its influence on trust

    Global Financial & Business Networks and Information Management Systems (Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM)

  2. Importancia del sitio web en la banca online: influencia sobre la confianza

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 16, Núm. 3, pp. 85-106

  3. Utilización de RNA y de máquinas de vectores soporte para determinar las preferencias de compra en la elección de centros comerciales

    Global Financial & Business Networks and Information Management Systems (Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM)