MARIA DEL PILAR
GONZALEZ FONTAO
TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
Publicacións (68) Publicacións de MARIA DEL PILAR GONZALEZ FONTAO
2021
-
Modelo SEM de altas capacidades en la provincia de Ourense
Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 447-463
2019
-
Aproximación biográfica en un estudio sobre altas capacidades: Mensa
XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)
-
Importancia del aprendizaje cooperativo en contextos inclusivos
XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)
2017
-
Como medir la satisfacción de los alumnos/as con la docencia universitaria
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 6, pp. 369-372
-
El desarrollo de la creatividad en estudiantes de educación primaria: relaciones con la empleabilidad en la etapa joven
Ser jovem, ser trabalhador: incertezas, desafíos, respostas : a importância da educação, da formação e do emprego dos jovens na construção dos projetos pessoais e no desenvolvimento social e humano (Instituto do Emprego e Formação Profissional. Delegaçao Regional do Norte), pp. 271-284
-
Traballo con colectivos vulnerables para a inclusión socio-laboral
Vulnerabilidade, formación para o traballo, orientación e comunidade na eurorrexión Galicia-Norte de Portugal
2015
-
Formación de graduados/as de educación infantil: análisis de un caso de inclusión educativa de un niño con dificultades conductuales
A formación, a orientación e o emprego, determinantes na vulnerabilidade social: cidadanía, población activa e sociedade inclusiva : impacto da crise no patrimonio inmaterial das persoas : actas do XV Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Ourense, 26, 27 e 28 de setembro de 2013
-
Formación de graduados/as de educación infantil: análisis de un caso de inclusión educativa de un niño marroquí
A formación, a orientación e o emprego, determinantes na vulnerabilidade social: cidadanía, población activa e sociedade inclusiva : impacto da crise no patrimonio inmaterial das persoas : actas do XV Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Ourense, 26, 27 e 28 de setembro de 2013
2014
-
El aprendizaje cooperativo en un centro de primaria: una experiencia inclusiva
Innovación educativa, Núm. 24, pp. 259-272
2012
-
La formación por competencias profesionales. La materia "Escuela inclusiva y atención a la diversidad" en el Grado de Educación Infantil de la Facultad de Ciencias de la Educación del Campus de Ourense
Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 163-174
-
La formación por competencias profesionales. La materia "Orientación y tutoría con la familia" en el Grado de Educación Infantil de la Facultad de Ciencias de la Educación del Campus de Ourense
Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 175-183
-
Propuestas de mejora para la inclusión educativa: las medidas de atención a la diversidad en el contexto gallego
Innovación educativa, Núm. 22, pp. 57-73
2011
-
Adaptación curricular por competencias como medida educativa inclusiva: Exposición de un caso con amplias dificultades de comunicación y lenguaje en educación infantil
Innovación educativa, Núm. 21, pp. 289-304
-
Estratexias de ensino no marco das competencias: os estilos de aprendizaxe como eixe fundamental para a planificación docente
Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 23-39
-
Introducción: Construyendo una escuela inclusiva
Innovación educativa, Núm. 21, pp. 13-19
-
Los recursos didácticos de las aulas de apoyo en la educación primaria: organización y uso
Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 429-444
2010
-
Los recursos didácticos del aula de apoyo en la educación primaria
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación, Vol. 18, pp. 19-30
-
Una medida innovadora para la atención a la diversidad: la adaptación curricular por competencias
Innovación educativa, Núm. 20, pp. 105-116
2009
-
A creatividade para a innovación docente universitaria
Experiencias de innovación educativa na universidade (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 253-260
-
¿La creatividad como competencia universitaria? La visión de los docentes
Revista de Formación e Innovación Educativa Universitaria ( REFIEDU ), Vol. 2, Núm. 2, pp. 235-248