Publicacións (66) Publicacións de MARIA DEL PILAR GONZALEZ FONTAO

2021

  1. Modelo SEM de altas capacidades en la provincia de Ourense

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 447-463

2019

  1. Aproximación biográfica en un estudio sobre altas capacidades: Mensa

    XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)

  2. Importancia del aprendizaje cooperativo en contextos inclusivos

    XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)

2017

  1. Como medir la satisfacción de los alumnos/as con la docencia universitaria

    Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 6, pp. 369-372

  2. El desarrollo de la creatividad en estudiantes de educación primaria: relaciones con la empleabilidad en la etapa joven

    Ser jovem, ser trabalhador: incertezas, desafíos, respostas : a importância da educação, da formação e do emprego dos jovens na construção dos projetos pessoais e no desenvolvimento social e humano (Instituto do Emprego e Formação Profissional. Delegaçao Regional do Norte), pp. 271-284

  3. Traballo con colectivos vulnerables para a inclusión socio-laboral

    Vulnerabilidade, formación para o traballo, orientación e comunidade na eurorrexión Galicia-Norte de Portugal

2012

  1. La formación por competencias profesionales. La materia "Escuela inclusiva y atención a la diversidad" en el Grado de Educación Infantil de la Facultad de Ciencias de la Educación del Campus de Ourense

    Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 163-174

  2. La formación por competencias profesionales. La materia "Orientación y tutoría con la familia" en el Grado de Educación Infantil de la Facultad de Ciencias de la Educación del Campus de Ourense

    Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 175-183

  3. Propuestas de mejora para la inclusión educativa: las medidas de atención a la diversidad en el contexto gallego

    Innovación educativa, Núm. 22, pp. 57-73

2011

  1. Adaptación curricular por competencias como medida educativa inclusiva: Exposición de un caso con amplias dificultades de comunicación y lenguaje en educación infantil

    Innovación educativa, Núm. 21, pp. 289-304

  2. Estratexias de ensino no marco das competencias: os estilos de aprendizaxe como eixe fundamental para a planificación docente

    Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 23-39

  3. Introducción: Construyendo una escuela inclusiva

    Innovación educativa, Núm. 21, pp. 13-19

  4. Los recursos didácticos de las aulas de apoyo en la educación primaria: organización y uso

    Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 429-444

2010

  1. Los recursos didácticos del aula de apoyo en la educación primaria

    Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación, Vol. 18, pp. 19-30

  2. Una medida innovadora para la atención a la diversidad: la adaptación curricular por competencias

    Innovación educativa, Núm. 20, pp. 105-116

2009

  1. A creatividade para a innovación docente universitaria

    Experiencias de innovación educativa na universidade (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 253-260

  2. ¿La creatividad como competencia universitaria? La visión de los docentes

    Revista de Formación e Innovación Educativa Universitaria ( REFIEDU ), Vol. 2, Núm. 2, pp. 235-248

2008

  1. Bases pedagóxicas da educación especial: guía docente

    A formación do mestre en Educación Infantil en perspectiva europea: proxecto piloto de implantación de ECTS no segundo curso (Tórculo), pp. 27-41

  2. El profesor creativo y el profesor que potencia la creatividad en el contexto universitario

    Innovación educativa, Núm. 18, pp. 203-211