MARGARITA ROSA
PINO JUSTE
CATEDRATICO/A UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
Sara
Fernández Aguayo
Sara Fernández Aguayo-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (8)
2023
-
Sustainable Health and Wellness: Effectiveness of a Drama Therapy Program to Improve the Wellbeing of People Affected by Mental Health Decline
Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 16
2021
-
Content analysis of mobile device applications for artistic creation for children between 4 and 12 years of age
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 11, Núm. 23
-
Drama and Music for Integration and Intercultural Learning in Educational Contexts with Gypsy Culture
International Journal of Learner Diversity and Identities, Vol. 29, Núm. 1, pp. 1-13
2018
-
Drama therapy and theater as an intervention tool: Bibliometric analysis of programs based on drama therapy and theater
Arts in Psychotherapy, Vol. 59, pp. 83-93
-
Principios en la intervención socio-comunitaria en el diseño de programas en colectivos oncológicos
6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings
2017
-
Effective mindfulness-based stress reduction in teachers: A bibliometric analysis
International Journal of Pedagogy and Curriculum, Vol. 24, Núm. 1, pp. 49-62
2015
-
Trastornos del desarrollo y dramatización: descripción de una experiencia teatral en un centro educativo de Atención Temprana
Atención temprana y educación familiar. [Recurso electrónico]: actas IV Congreso Internacional. Santiago de Compostela, 10-12 de septiembre de 2015
2014
-
La dramatización como técnica para la mejora de la cooperación y creatividad
Avances en Ciencias de la Educación y del Desarrollo, 2014 II Congreso internacional de ciencias de la educación y del desarrollo. Granada (España), 25-27 de Junio de 2014 (Asociación Española de Psicología Conductual AEPC), pp. 669-675