Departamento: Comunicación audiovisual e publicidade

Área: Comunicación Audiovisual e Publicidade

Correo el.: amoros@uvigo.es

Web persoal: https://fcom.uvigo.gal/profesorado/amoros-pons-anna/

Licenciada e Doutora en Ciencias da Comunicación pola Universitat Autònoma de Barcelona (1988 e 1994, respectivamente). Bolseira FPI (UAB, 1990-93). Profesora na UAB, no Centre/Escola EINA, USC, UdVIGO, desde 1990. Profesora Titular de Universidade en Comunicación Audiovisual e Publicidade (UdVIGO, 1998). Tres sexenios (CNEAI) e 13 Tramos á Excelencia Curricular (ACSUG). IP Grupo CS2. A súa investigación céntranse no ámbito do Cinema-Obra cinematográfica (narrativa/produción/realización, cine de animación, cine publicitario, cine experimental, cine e música, cine de autor/a), con estadías de investigación en diversas Universidades internacionais. Dirixiu diversas Teses de Doutoramento. Guionista e Directora de Documentais. Membro da Cátedra UNESCO "Educación Transformadora: Ciencia, Comunicación y Sociedad". Membro da Comisión Asesora e Avaliadora das Subvencións ao Audiovisual (Xunta de Galicia) e da Comisión que elaborou o Libro Branco do Sector Audiovisual Galego (2005). Entre as mencións concedidas destacan “Xornalista de Honra 2010” (outorga a Asociación da Prensa de Vigo, membro da "Federación de Asociaciones de Periodistas de España"-FAPE) e o Premio “Bones práctiques de comunicació no sexista 2012 de Investigación” ao Feminari "Dona i Cultura de Masses" - UAB (outorga a Associació de Dones Periodistes de Catalunya). Membro de Paneis de Avaliadores de distintas Axencias de Acreditación (ANECA, Secretaria General de Universidades, Fundación para el conocimiento madri+d, OEI-Organización de Estados Iberoamericanos).