MARIA ELISA
ALEN GONZALEZ
CATEDRATICO/A UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
PABLO
DE CARLOS VILLAMARIN
TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
Publicacións nas que colabora con PABLO DE CARLOS VILLAMARIN (22)
2022
-
An analysis of the efficiency of football clubs in the Spanish First Division through a two-stage relational network DEA model: a simulation study
Operational Research, Vol. 22, Núm. 3, pp. 3089-3112
-
Asymmetric effects of extreme-moderate online reviews in the language-satisfaction relationship
Tourism Management, Vol. 91
2021
-
Preferencias de departamentos para la realización de los Trabajos Fin de Grado (TFG)
Avances en educación superior e investigación: Volumen I
2019
-
Cultural differences, language attitudes and tourist satisfaction: a study in the Barcelona hotel sector
Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 40, Núm. 2, pp. 133-147
2018
-
LEGO blocks as a gamification tool
4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD'18)
-
Una experiencia de aprendizaje universitario utilizando juegos de Lego
Nuevos desafíos en la enseñanza superior (Educación), pp. 461-465
2017
-
Measuring the efficiency of the Spanish Olympic Sports Federations
European Sport Management Quarterly, Vol. 17, Núm. 2, pp. 210-225
-
Profiling the segments of senior tourists throughout motivation and travel characteristics
Current Issues in Tourism, Vol. 20, Núm. 14, pp. 1454-1469
-
Understanding tourist behaviour of senior citizens: Lifecycle theory, continuity theory and a generational approach
Ageing and Society, Vol. 37, Núm. 7, pp. 1338-1361
2016
-
Análisis del desempeño de destinos litorales españoles a través de la evolución de la demanda y la oferta de alojamiento
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 26, Núm. 59, pp. 137-154
-
Avaliación do uso dos debates académicos como metodoloxía docente
O debate na aula (Universidade de Vigo), pp. 95-108
-
Evaluación de la utilización de los debates académicos como metodología docente
El debate en el aula (Universidade de Vigo), pp. 95-108
2015
-
Evaluación de la utilización del debate en el aula
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES
-
Smart destination as key element: Looking for improving the experience of consumer
New Business Opportunities in the Growing E-Tourism Industry (IGI Global), pp. 231-254
-
Smart destination como elemento clave para el sector turístico
Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa
-
Turismo e novas tecnoloxías: potencialidade de Ourense como "smart destination" e a súa repercusión para o sector
Proxectos INOU 2014: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 61-86
-
University students perceptions of the use of academic debates as a teaching methodology
Journal of Hospitality, Leisure, Sport and Tourism Education, Vol. 16, pp. 15-21
2014
-
An analysis of differentiation strategies for Galician thermal centres
Current Issues in Tourism, Vol. 17, Núm. 6, pp. 499-517
-
Turismo sénior e a súa vinculación ao sector termal. Potencial e aplicabilidade para a actividade turística de Ourense
Proxectos INOU 2012: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 173-202
2013
-
Comercio exterior en el puerto de Vigo: Características fundamentales y evolución durante la última década
Traducción para la comunicación internacional (Comares), pp. 167-187