Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad Rey Juan Carlos (6)

2023

  1. Critical incidents and dissatisfaction in B2B relationships: an appraisal theory analysis

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 7, pp. 1574-1586

2022

  1. Understanding dissatisfaction through evaluation theory

    Managerial and Decision Economics, Vol. 43, Núm. 7, pp. 3116-3129

  2. ¿Cómo se afronta la insatisfacción en entornos B2B?: estudio de incidentes críticos a través de la Teoría de la Evaluación

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

2021

  1. Social sustainability in the food value chain: An integrative approach beyond corporate social responsibility

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 28, Núm. 1, pp. 103-115

2018

  1. La estructura intelectual de la insatisfacción delcliente

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería