PABLO
CABANELAS LORENZO
PROFESOR/A TITULAR DE UNIVERSIDAD TC
Universidad Rey Juan Carlos
Madrid, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad Rey Juan Carlos (6)
2024
-
How can companies boost legitimacy in international markets? A dynamic marketing capabilities approach
International Marketing Review, Vol. 41, Núm. 1, pp. 273-301
2023
-
Critical incidents and dissatisfaction in B2B relationships: an appraisal theory analysis
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 7, pp. 1574-1586
2022
-
Understanding dissatisfaction through evaluation theory
Managerial and Decision Economics, Vol. 43, Núm. 7, pp. 3116-3129
-
¿Cómo se afronta la insatisfacción en entornos B2B?: estudio de incidentes críticos a través de la Teoría de la Evaluación
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid
2021
-
Social sustainability in the food value chain: An integrative approach beyond corporate social responsibility
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 28, Núm. 1, pp. 103-115
2018
-
La estructura intelectual de la insatisfacción delcliente
Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería