Publicacións (82) Publicacións de DIEGO RODRIGUEZ TOUBES MUÑIZ

2024

  1. Damage to inland tourism from rain-derived floods

    Tourism, Cyclones, Hurricanes and Flooding (Channel View Publications), pp. 162-174

2023

  1. Goa, the Unchanging Destination

    International Journal of Hospitality and Tourism Systems, Vol. 16, Núm. 3, pp. 64-74

  2. Resilience and individual competitive productivity: the role of age in the tourism industry

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  3. The Zika virus crisis during the 2016 Rio Olympic Games: a media cover analysis

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

2022

  1. A Review Research on Tourism in the Green Economy

    Economies, Vol. 10, Núm. 6

  2. Alternativas de aloxamento turístico na provincia de Ourense: análise da evoluciónrecente da oferta e dos novos patróns deconduta da demanda nun contexto de irrupción do fenómeno das vivendas de uso turístico

    Proxectos INOU 2021: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 9-51

  3. Degree of Integration of Risk Preventive Measures in the Management System of Companies in the Electricity Sector

    Journal of Scientific and Industrial Research, Vol. 81, Núm. 6, pp. 663-670

  4. Galicia

    La actividad turística española en 2021: innovación, digitalización, sostenibilidad y competitividad como factores de la nueva gestión turística (Síntesis), pp. 111-119

  5. Rentabilidad social, clave en la decisión de inversión del turismo pospandémico

    La actividad turística española en 2021: innovación, digitalización, sostenibilidad y competitividad como factores de la nueva gestión turística (Síntesis), pp. 289-296

  6. The Age Factor in the Analysis of Occupational Risks in the Wood Industry

    Healthcare (Switzerland), Vol. 10, Núm. 7

2021

  1. Changes in Consumption Patterns and Tourist Promotion after the COVID-19 Pandemic

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 16, Núm. 5, pp. 1332-1352

  2. Consumo turístico durante o Camiño de Santiago: o Camiño Nós como ruta alternativa de peregrinación a Santiago

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 30, Núm. 3, pp. 98-126

  3. Diagnóstico do nivel de congruencia na oferta enoturística da provincia de Ourense

    Proxectos INOU 2020: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 145-181

  4. Effect of COVID-19 on the economy: A bibliometric and content analysis of academic research

    Annals of Library and Information Studies, Vol. 68, Núm. 4, pp. 389-397

  5. Effects of COVID-19 on small businesses in the catering sector: Measures for recovery

    Risk, Crisis, and Disaster Management in Small and Medium-Sized Tourism Enterprises (IGI Global), pp. 130-159

  6. El uso de la realidad virtual y la realidad aumentada en el sector turístico. Una oportunidad para vivir la experiencia

    Viajar entre lo virtual y lo real: turismo, marketing digital, tecnología y comunicación (Media XXI), pp. 26-44

  7. Factors influencing the assessment of tourism damage caused by river floods

    Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 36, pp. 51-61

  8. Galicia

    La actividad turística española en 2019: edición 2020 (Síntesis), pp. 211-218

  9. Galicia

    La actividad turística española en 2020: edición 2021 (Síntesis), pp. 201-207

  10. Nightlife entertainment management: social sustainability and conflict in tourist destinations

    Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 36, pp. 21-31