Publicacións (153)

2022

  1. A Review Research on Tourism in the Green Economy

    Economies, Vol. 10, Núm. 6

  2. Degree of Integration of Risk Preventive Measures in the Management System of Companies in the Electricity Sector

    Journal of Scientific and Industrial Research, Vol. 81, Núm. 6, pp. 663-670

  3. Electric vehicles purchase perceptions. Effect on environmental awareness

    International Journal of Energy Technology and Policy, Vol. 18, Núm. 1, pp. 32-56

  4. Galicia

    La actividad turística española en 2021: innovación, digitalización, sostenibilidad y competitividad como factores de la nueva gestión turística (Síntesis), pp. 111-119

  5. Imágenes turísticas de las ciudades españolas a partir de la ficción audiovisual

    Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles, Núm. 95

  6. La actividad turística española en 2021: innovación, digitalización, sostenibilidad y competitividad como factores de la nueva gestión turística dir.

    Síntesis

  7. Nuevas opciones de alojamiento en el contexto del turismo digital: Un estudio sobre los factores que influyen en la elección de viviendas de uso turístico

    La actividad turística española en 2021: innovación, digitalización, sostenibilidad y competitividad como factores de la nueva gestión turística (Síntesis), pp. 261-268

  8. Sustainability in tourism after COVID-19: A systematic review

    Sustainability and Competitiveness in the Hospitality Industry (IGI Global), pp. 166-191

  9. The Age Factor in the Analysis of Occupational Risks in the Wood Industry

    Healthcare (Switzerland), Vol. 10, Núm. 7

  10. Tourism and Land Planning in Natural Spaces: Bibliometric Approach to the Structure of Scientific Concepts

    Land, Vol. 11, Núm. 11

2021

  1. Applying the UTAUT2 model to a non-technological service: The case of spa tourism

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 2, pp. 1-13

  2. Aproximación al perfil sociodemográfico y comportamiento del asistente a rallies

    Investigaciones Turísticas, Núm. 22, pp. 377-404

  3. Changes in Consumption Patterns and Tourist Promotion after the COVID-19 Pandemic

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 16, Núm. 5, pp. 1332-1352

  4. Comunidad Foral de Navarra

    La actividad turística española en 2020: edición 2021 (Síntesis), pp. 227-231

  5. Consumo turístico durante o Camiño de Santiago: o Camiño Nós como ruta alternativa de peregrinación a Santiago

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 30, Núm. 3, pp. 98-126