LUCÍA
LOMBA PORTELA
PROFESOR/A CONTRATADO/A INTERINO/A - PARCIAL DE 6 HORAS
MARGARITA ROSA
PINO JUSTE
CATEDRATICO/A UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
MARGARITA ROSA PINO JUSTE-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (8)
2023
-
Beneficios de los programas de prácticas ERASMUS + en jóvenes de poblaciones rurales que cursan formación profesional
Journal of International Students, Vol. 13, Núm. S1, pp. 53-70
2022
-
Resistances to Educational Change: Teachers’ Perceptions
Education Sciences, Vol. 12, Núm. 5
-
Study of the knowledge about gamification of degree in primary education students
PLoS ONE, Vol. 17, Núm. 3 March
2020
-
Analysis of the processes of change in schools: From the culture of complaint to the culture of the transformation
International Journal of Interdisciplinary Educational Studies, Vol. 15, Núm. 1, pp. 83-98
2017
-
Dificultades de los docentes en procesos de cambio y mejora en escuelas
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 5, pp. 132-137
2016
-
Bibliometric analysis: The influence of extracurricular activities on the academic performance
International Journal of Early Childhood Learning, Vol. 23, Núm. 1, pp. 15-28
-
Designing personal learning environments
International Journal of Interdisciplinary Educational Studies, Vol. 11, Núm. 3, pp. 1-12
-
Metodoloxía de investigación e avaliación de programas
A investigación educativa en Galicia: (2002-2014) (Galaxia), pp. 319-352