Departamento: Economía aplicada

Grupo de investigación: Futures Oceans Lab

Correo el.: elenaojea@uvigo.es

Web persoal: https://futureoceanslab.org/

Doutora pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Anomalies in contingent valuation, plausible empirical explanations 2008. Dirixida por Dr/a. María L. Loureiro García.

Elena Ojea é investigadora sénior da CIM-Universidade de Vigo e lidera actualmente o Future Oceans Lab, un grupo de investigación vigués sobre sistemas mariños e cambio climático. Elena é licenciada en Ciencias Ambientais e doutora en Economía e ten experiencia como postdoctorada e investigadora no Basque Center for Climate Change (BC3). Foi investigadora visitante na Bren School for Environmental Science and Policy (EE. UU.) Durante o 2013, continuando visitándoa durante os anos seguintes. Alí uniuse ao grupo de pesca sustentable e tivo a oportunidade de traballar con expertos en UCSB no conxunto de solucións para a xestión sustentable da pesca en moitos sistemas que se implementan en todo o mundo. Para continuar este traballo, Elena uniuse á Universidade de Vigo no verán de 2016 co proxecto CLOCK: Climate Adaptation to shifting stocks, financiado polo European Research Council cun ERC Starting Grant. Tamén participou no último informe de avaliación do IPCC (6AR) como principal autor do capítulo WGII Oceans.