Publicacions en què col·labora amb María Lorena Rodríguez Campo (28)

2020

  1. Impacto socioeconómico do campamento romano Aquis Querquennis

    Proxectos INOU 2019: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 107-120

  2. The liminality in popular festivals: identity, belonging and hedonism as values of tourist satisfaction

    Tourism Geographies, Vol. 22, Núm. 2, pp. 229-249

2019

  1. Efectos positivos dos programas de turismo termal provinciais na calidade de vida das persoas maiores

    Proxectos INOU 2018: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 31-52

2018

  1. El termalismo como una experiencia de Atención Plena: innovación social para el bienestar psico-emocional y físico de los residentes de Ourense

    Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 47-54

  2. Influencia de las experiencias turísticas de meditación y consciencia en la satisfacción e intención de repetir de los turistas termales

    Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 137-143

2017

  1. Turismo médico

    Tendencias actuales del turismo en el mundo (Síntesis), pp. 77-84

2015

  1. Turismo e novas tecnoloxías: potencialidade de Ourense como "smart destination" e a súa repercusión para o sector

    Proxectos INOU 2014: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 61-86

2014

  1. Análisis de la situación actual del termalismo en la provincia de Ourense

    Boletín de la Sociedad Española de Hidrología Médica, Vol. 29, Núm. 2, pp. 209-209

  2. Casos de estudio: caso 2.1: ANÁLISIS DE LA COMPETENCIA

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 20-21

  3. Casos de estudio: caso 4.3: LANZAMIENTO DE UNA SERIE DE TV

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 61

  4. Casos de estudio: caso 6.3: NINTENDO DS Y BRAIN TRAINING: REVOLUCIÓN EN EL MERCADO DE LOS VIDEOJUEGOS

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 92-94

  5. Casos de estudio: caso 6.4: POSICIONAMIENTO

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 95

  6. Casos de estudio: caso 7.1: EL TURISMO CINEMATOGRÁFICO EN ESPAÑA

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 118

  7. Casos de estudio: caso 9.1: GRITA DE DOLOR AJENO

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 156-157

  8. El turismo cinematográfico como tipología emergente del turismo cultural

    Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 12, Núm. 1, pp. 159-171

  9. O turismo termal na provincia de Ourense e a súa vinculación ao turismo experiencial

    Proxectos INOU 2012: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 149-172

  10. Turismo activo na Baixa Limia: análise do potencial dos recursos naturais do territorio e propostas para a súa posta en valor

    Proxectos INOU 2013, Investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 41-58