Capítulos de libro (37) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2012

  1. A integración das TIC nos centros educativos: o caso do programa Enciclomedia

    As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 249-264

  2. A presenza e emprego das TIC no ensino obrigatorio: o caso da provincia de Ourense

    As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 295-314

  3. A rúbrica na titorización de traballos en grupos: opinións e valoracións

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 221-224

  4. Análise do filme Hermano Oso para a súa integración curricular na Eduación Infantil

    As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 147-168

  5. Análisis comparativo de metodologías de evaluación formativa: diarios personales mediante blogs y autoevaluación mediante rúbricas

    Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 417-429

  6. Aprendizaje basado en casos como metodología docente en educación social

    Investigaciones sobre docencia universitaria y nuevas metodologías (Educación Editora), pp. 113-118

  7. As rubricas como instrumento de avaliação dos estudantes

    La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria (Educación Editora), pp. 187-191

  8. Currículum y competencia digital en la docencia de la Facultad de Matemáticas de la USC

    La formación y las nuevas tecnologías en la docencia universitaria (Educación Editora), pp. 29-34

  9. Dispositivos de formación en cooperativas agroalimentarias de éxito.: Dos casos gallegos

    Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 299-311

  10. El Espacio Europeo de Educación Superior y su impacto en la Gobernanza de la Universidades

    Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 1280-1317

  11. El sentido de la formación basada en las necesidades de los trabajadores: la experiencia de cuatro empresas ubicadas en Galicia

    Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 313-325

  12. Ensinando e aprendendo con videoxogos

    As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 225-238

  13. Estrategias y acciones de asesoramiento social y familiar en la Orientación Educativa

    Orientación educativa: nuevas perspectivas (Biblioteca Nueva), pp. 297-324

  14. Evaluación de los aprendizajes y del trabajo en grupo utilizando rúbricas: una experiencia innovadora intercampus

    Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 27-39

  15. Evaluación entre pares y autoevaluación basadas en rúbricas

    Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 444-453

  16. Hotpotatoes: aprendendo cos selos

    As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 191-210

  17. Identificación e análise de boas prácticas de formación nas empresas galegas

    Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 597-611

  18. Innovando nas aulas: deseño e produción de materiais educativos multimedia con Hot Potatoes

    As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 39-58

  19. Intereses académicos y profesionales de las/os alumnas/os de Formación Profesional de Galicia: un análisis diferencial por sexo

    Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 807-819

  20. Ipad na escola: minimizando a tecnoloxía, amplificando as aprendizaxes

    As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 25-38