Capítulos de libro (13) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2018

  1. A acidificación oceánica a través dos cambios de pH, unha experiencia didáctica de profesorado en formación inicial

    Investigación y práctica en la educación superior (Educación), pp. 71-76

  2. A música como ferramenta de normalización lingüística e cultural: o caso de "Sonárbore"

    Homenaxe a Ramón Gutiérrez Izquierdo (Servizo de Publicacións), pp. 163-176

  3. Diseño de un programa de musicoterapia como tratamiento no farmacológico

    Intervención en contextos clínicos y de la salud: Volumen II (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 399-406

  4. Educación inclusiva e literatura infantil e xuvenil: motivación, representación e adaptación ante a discapacidade

    De letras de de imaxes nas aulas de primaria (Hércules de Ediciones), pp. 111-126

  5. Encruzilhadas

    Estado crítico 3: 11 curador*s, 11 artistas : [exposición], [Sala Alterarte] (Difusora de Letras, Artes e Ideas), pp. 119-130

  6. Enfrontarse aos conflitos a través da literatura xuvenil: unha selección da última década

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 637-649

  7. La dimensión sociopragmática de la lengua y su impacto en los contextos educativos multilingües

    Investigación e innovación en la enseñanza de ELE: Avances y desafíos (Edições Húmus), pp. 305-324

  8. Literatura, lectura, competencias e formación docente: ao redor da educación literaria no ensino primario

    De letras de de imaxes nas aulas de primaria (Hércules de Ediciones), pp. 13-32

  9. Que hai sobre educación social e escola nos graos de Educación Infantil, Educación Primaria e Educación Social na Universidade de Vigo?

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 249-260

  10. Training Teachers Committed to Climate Change Mitigation

    Climate Literacy and Innovations in Climate Change Education: Distance Learning for Sustainable Development (Springer Alemania), pp. 307-321

  11. Training teachers committed to climate change mitigation

    Climate Change Management (Springer), pp. 307-321

  12. Uso das TIC para ensinar a aprender ciencias: un medio favorecedor da inclusión

    Investigación y práctica en la educación superior (Educación), pp. 117-122

  13. ¿Qué es el baile?: Antolín López Peláez en la revista popular

    Ollando ó mar: música civil e literatura na Galicia atlántica (1875-1950) (Museo de Pontevedra), pp. 395-436