Departamento
Didácticas especiais
Capítulos de libro (13) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2018
-
A acidificación oceánica a través dos cambios de pH, unha experiencia didáctica de profesorado en formación inicial
Investigación y práctica en la educación superior (Educación), pp. 71-76
-
A música como ferramenta de normalización lingüística e cultural: o caso de "Sonárbore"
Homenaxe a Ramón Gutiérrez Izquierdo (Servizo de Publicacións), pp. 163-176
-
Diseño de un programa de musicoterapia como tratamiento no farmacológico
Intervención en contextos clínicos y de la salud: Volumen II (Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)), pp. 399-406
-
Educación inclusiva e literatura infantil e xuvenil: motivación, representación e adaptación ante a discapacidade
De letras de de imaxes nas aulas de primaria (Hércules de Ediciones), pp. 111-126
-
Encruzilhadas
Estado crítico 3: 11 curador*s, 11 artistas : [exposición], [Sala Alterarte] (Difusora de Letras, Artes e Ideas), pp. 119-130
-
Enfrontarse aos conflitos a través da literatura xuvenil: unha selección da última década
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 637-649
-
La dimensión sociopragmática de la lengua y su impacto en los contextos educativos multilingües
Investigación e innovación en la enseñanza de ELE: Avances y desafíos (Edições Húmus), pp. 305-324
-
Literatura, lectura, competencias e formación docente: ao redor da educación literaria no ensino primario
De letras de de imaxes nas aulas de primaria (Hércules de Ediciones), pp. 13-32
-
Que hai sobre educación social e escola nos graos de Educación Infantil, Educación Primaria e Educación Social na Universidade de Vigo?
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 249-260
-
Training Teachers Committed to Climate Change Mitigation
Climate Literacy and Innovations in Climate Change Education: Distance Learning for Sustainable Development (Springer Alemania), pp. 307-321
-
Training teachers committed to climate change mitigation
Climate Change Management (Springer), pp. 307-321
-
Uso das TIC para ensinar a aprender ciencias: un medio favorecedor da inclusión
Investigación y práctica en la educación superior (Educación), pp. 117-122
-
¿Qué es el baile?: Antolín López Peláez en la revista popular
Ollando ó mar: música civil e literatura na Galicia atlántica (1875-1950) (Museo de Pontevedra), pp. 395-436