Organización de empresas e márketing
Departamento
Universidad Nacional Autónoma de México
Ciudad de México, MéxicoPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad Nacional Autónoma de México (6)
2022
-
Impuesto a las transacciones financieras internacionales, como apoyo a la recuperación económica sostenible
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid
-
Modeling oil price uncertainty effects on economic growth in Mexico: a sector-level analysis
Environmental Science and Pollution Research, Vol. 29, Núm. 49, pp. 73987-74002
2021
-
Spatial spillovers of economic growth and public spending in Mexico: Evidence from a SpVAR model, 1999–2019
Economic Analysis and Policy, Vol. 71, pp. 660-673
2020
-
Commercial banking as a key factor for SMEs development in Mexico through factoring: a qualitative approach
European Research on Management and Business Economics, Vol. 26, Núm. 3, pp. 155-163
-
Empirical evidence in ecuador between economic growth and environmental deterioration
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 3
2019
-
La Banca Comercial como Factor de Desarrollo de la PYME en México a través del Factoraje: un enfoque cualitativo
Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019