Departamento
Organización de empresas e márketing
Publicacións (120) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2018
-
A design process for the adoption of composite materials and supply chain reconfiguration supported by a software tool
Computers and Industrial Engineering, Vol. 121, pp. 62-72
-
Action Alignment and Social Alignment Domains in Business Relationships: An Abstract
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 287
-
Active ageing: Mapping of scientific coverage
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 15, Núm. 12
-
Adquisición de competencias a través de las prácticas externas en el alumnado de la Facultad de CC EE y EE de la Universidad de Vigo
Book of abstracts CIVINEDU 2018: 2nd International Virtual Conference on Educational Research and Innovation 24 - 25 October, 2018
-
Analysis of software tools for environmental management of professional exposure to nanoparticles in enterprises
Journal of Scientific and Industrial Research, Vol. 77, Núm. 11, pp. 621-625
-
Analysis of the scientific literature published on smart learning
Espacios, Vol. 39, Núm. 10
-
Análisis de la Producción Científica sobre Turismo Religioso y Peregrinación
Cultural management and governance for European pilgrimage routes, religious tourism and thermal tourism: book of actas. Cori, Italy, 3-4 and 6 November 2017 (Publishing House of the Research and Innovation in Education Institute), pp. 3-20
-
Análisis de los Estudios Referentes a los Impactos del Turismo Creativo Indexados en la Base Scopus y WoS
Revista portuguesa de estudos regionais, Núm. 48, pp. 17-32
-
Aplicación de ejercicios de brain gym® en personas institucionalizadas con deterioro cognitivo
Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 18, Núm. 72, pp. 753-768
-
Aplicación de técnicas Lean Construction a través de un método de Action Research en los procesos de gestión de una empresa constructora
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 65, pp. 90-103
-
Are all lean principles equally eco-friendly? A panel data study
Journal of Cleaner Production, Vol. 177, pp. 362-370
-
Assessing the relationship between R&D subsidy, R&D cooperation and absorptive capacity: an investigation on the manufacturing Spanish case
Journal of Technology Transfer, Vol. 43, Núm. 6, pp. 1647-1666
-
Best practices in road transport: An exploratory study
Journal of Industrial Engineering and Management, Vol. 11, Núm. 2, pp. 250-261
-
Caracterización do hábitos de consumo de viño entre a xente nova en Ourense
Proxectos INOU 2017: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 141-154
-
Chatbots en el sector turístico. La hora del conversational commerce
La actividad turística española en 2017: edición 2018 (Síntesis), pp. 373-376
-
Chestnut Production in South-Eastern Galicia: Landscapes and Companies
A companion to fieldwork in rural Galicia (Grupo de Análise Territorial (ANTE)), pp. 111-122
-
Claves en la evolución de México dentro de la cadena de valor global de la industria de autopartes: El caso del Bajío
El trimestre económico, Núm. 339, pp. 483-514
-
Co-evaluación en la enseñanza universitaria como medio de aprendizaje en grupos pequeños
Investigación y práctica en la educación superior (Educación Editora), pp. 523-528
-
Coexistence versus substitutability between innovation agencies operating in Spain
Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería
-
Collaborative learning experiences for the development of higher-order thinking
Espacios, Vol. 39, Núm. 17