Publications (109) Publications auxquelles un chercheur a participé

2019

  1. A economía circular: unha mirada para Galicia

    Cerna: Revista galega de ecoloxía e medio ambiente, Núm. 82, pp. 9-12

  2. Accessible tourism online resources: a Northern European perspective

    Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, Vol. 19, Núm. 2, pp. 140-156

  3. Action and social alignment components of collaboration in SME business relationships

    Journal of Small Business and Entrepreneurship, Vol. 31, Núm. 6, pp. 463-481

  4. Agenda mediática y política: ¿Amistades peligrosas? Un análisis desde el fact-checking

    Debates electorales televisados: del antes al después (Sociedad Latina de Comunicación Social), pp. 149-169

  5. Agglomeration economies: An analysis of the determinants of employment in the cities of Ecuador

    Symmetry, Vol. 11, Núm. 11

  6. Agglomerations, clusters and industrial districts: evolution and opportunities for future research

    Economic clusters and globalization: diversity and resilience (Routledge Reino Unido), pp. 3-26

  7. An analysis of the tourist mobility in the island of Lanzarote: Car rental versus more sustainable transportation alternatives

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 3

  8. Audit Opinions: Are They Really Different for Family Businesses?

    SAGE Open, Vol. 9, Núm. 2

  9. Benefits and risks of green jobs in the construction industry

    Journal of Scientific and Industrial Research, Vol. 78, Núm. 3, pp. 154-157

  10. Buenas prácticas e innovación en pedagogía hospitalaria: la atención hospitalaria y domiciliaria

    Octaedro

  11. Capítulo XIV. Contratos menores en la administración local: Uso y abuso. La transparencia como profilaxis del mal uso.

    III Informe Red Localis: Retos de las entidades locales ante la transformación digital de la gestión pública (Red Localis, Red Local de Administración Pública), pp. 287-295

  12. Communication 2.0 in the Spanish Tourism Sector: An analysis of the official tourism promotion websites

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, pp. 5-25

  13. Conocimiento para la internacionalización e inversión exterior de la pyme: un modelo descriptivo de la naturaleza y alcance de la relación

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 909, pp. 109-124

  14. Creative Arts Industries: Analysis of Scientific Production

    Innovation, Technology and Knowledge Management (Springer), pp. 15-42

  15. Creative tourism in small cities and rural areas: a bibliographic review

    Enlightening Tourism: a pathmaking journal, Núm. 1, pp. 63-94

  16. Cross-cultural analysis of Japanese and Mediterranean entrepreneurs during the global economic crisis

    Journal of International and Global Studies, Vol. 10, Núm. 2, pp. 47-63

  17. Cultural differences, language attitudes and tourist satisfaction: a study in the Barcelona hotel sector

    Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 40, Núm. 2, pp. 133-147

  18. Cultural heritage and tourism basis for regional development: Mapping of scientific coverage

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 21

  19. Determinants in the adoption of new automobile modular platforms: What lies behind their success?

    Journal of Manufacturing Technology Management, Vol. 30, Núm. 4, pp. 707-728

  20. Distancia cultural y percepción de riesgo de Brasil según las recomendaciones de viaje oficiales

    Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 17, Núm. 5, pp. 929-945