Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Centro
Universidade de Santiago de Compostela
Santiago de Compostela, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidade de Santiago de Compostela (46)
2024
-
What do consumers care about when purchasing experiential packaging?
British Food Journal, Vol. 126, Núm. 5, pp. 1887-1903
2023
-
De lo jurídico a lo monetario: legislación, industria y financiación del documental en España
El documental en España: Historia, estética e identidad (Cátedra), pp. 433-442
-
Innovation, digitization, and disinformation management in European regional television stations in the Circom network
El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 1
2022
-
Comunicación política, tecnologías aplicadas y "fact-checking": una nueva realidad en Iberoamérica
Comunicación política, tecnologías y fact-checking (Tirant Humanidades), pp. 11-16
-
La difusión de valores corporativos a través de la estructura de contenidos en RTVE Play y Atresplayer
adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 24, pp. 155-176
-
Política, sociedad y tecnologías: la democracia mediada
Política, sociedad y tecnologías (Tirant Humanidades), pp. 11-18
-
Preface
Smart Innovation, Systems and Technologies
2021
-
Building value with packaging: Development and validation of a measurement scale
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 63
-
La inteligencia artificial contra la desinformación: una visión desde la comunicación política
Razón y palabra, Vol. 25, Núm. 112
-
Normal is not normative: Public relations indicators from a Spanish secondary political and economic region
Public Relations Inquiry, Vol. 10, Núm. 2, pp. 197-219
-
Perception, knowledge and education for drowning prevention in adolescents
Revista Espanola de Salud Publica, Vol. 95
-
Political communication and democracy within the framework of the digitally society: Challenges, opportunities and progresses
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao
-
Represión da lingua e cultura galegas: do franquismo á actualidade
Comunicación social e opinión pública nas ditaduras: narrativas, idearios e representacións (Research Network for the Study of Fascism, Authoritarianisms, Totalitarianisms and Transitions to Democracy (REFAT)), pp. 52-62
-
Use of expansive narratives on promotional strategies for series in Instagram: Cases of 'Hit' and 'Wake up' of RTVE
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
2020
-
Business Economic Context of Electoral Debates on Television the communication sector in Spain
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
-
Comparative analysis of corporate communication management between companies and institutions: the Galician case
Comunicacao e Sociedade, Vol. 2020, Núm. Special Issue, pp. 37-51
-
Exploitation of the income system of the web tv of the generalist television in the andean community and southern cone: Advertising as the main route of income
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2020, Núm. E32, pp. 559-571
-
Fake news and fact-checking in media coverage during the covid-19 crisis in Spain: The case of newtral and maldito bulo
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2020, Núm. E35, pp. 559-571
-
Gestión de la comunicación en la Pequeña y Mediana Empresa. Potencial estratégico, filosofía y tendencias
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 26, pp. 927-938
-
Historia, evolución, audiencia y agenda temática de los debates electorales televisados en España dentro del contexto europeo
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 26, pp. 787-806