Facultade de Educación e Traballo Social
Centro
Universidad de León
León, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de León (12)
2023
-
Assessment of a plasmid conjugation procedure to monitor horizontal transfer of an extended-spectrum β-lactamase resistance gene under food chain scenarios
Current Research in Food Science, Vol. 6
-
Susceptibility and transcriptomic response to plasma-activated water of Listeria monocytogenes planktonic and sessile cells
Food Microbiology, Vol. 113
-
The background microbiota and sanitization agent drive the fate of Listeria monocytogenes in multispecies biofilms formed on a plasma-polymerized coating applied on stainless steel
International Journal of Food Microbiology, Vol. 386
2022
-
Biofilm formation ability and tolerance to food-associated stresses among ESBL-producing Escherichia coli strains from foods of animal origin and human patients
LWT, Vol. 168
-
Plasma-activated water: A cutting-edge technology driving innovation in the food industry
Food Research International, Vol. 156
2021
-
Injuries associated with the practice of calm water kayaking in the canoeing modality
Journal of Clinical Medicine, Vol. 10, Núm. 5, pp. 1-8
-
Prevalence of chronic kidney disease and associated factors in the Spanish population attended in primary care: Results of the IBERICAN study
Medicina Clinica, Vol. 156, Núm. 4, pp. 157-165
2020
-
Effect of non-thermal atmospheric plasma on food-borne bacterial pathogens on ready-to eat foods: Morphological and physico-chemical changes occurring on the cellular envelopes
Foods, Vol. 9, Núm. 12
-
Perfil demográfico de Galicia: Condicionantes de la evolución de la población de los municipios gallegos
Población y territorio: España tras la crisis de 2008 (Comares), pp. 542-557
2018
-
Evidential adverbs/particles in English and other European languages: a summary of three semantic/pragmatic studies
Broadening horizons: a peak panorama of English studies in Spain
2015
-
Los modelos de uso de las tecnologías para la evaluación de los aprendizajes en el practicum en las facultades de ciencias de la educación en España: Analizando las guías docentes
Documentar y evaluar la experiencia de los estudiantes en las prácticas: XIII Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas : actas
-
Los modelos de uso de las tecnologías para la evaluación de los aprendizajes en el practicum en las facultades de ciencias de la educación en España: Encuestando a los gestores
Documentar y evaluar la experiencia de los estudiantes en las prácticas: XIII Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas : actas