Centro
Facultade de Educación e Traballo Social
Publicacións (255) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2021
-
#Mequeer: unha análise cualitativa das experiencias de bullying LGBTIQ-fóbico relatadas na rede
La educación en Red. Realidades diversas, horizontes comunes: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Santiago de Compostela 7-9 de julio de 2021. Libro de resúmenes
-
#Mequeer: unha análise cualtitativa das experiencias de bullying LGTBIQ-fóbico relatadas na rede
La educación en red. Realidades divesas, horizontes comunes.: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Libro de actas
-
20 años da Facultade: 20 año de historias incribles
Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 497-511
-
A morte na literatura infantil e xuvenil do ámbito galego
A morte e as súas representacións na lix ibérica e iberoamericana (Edicións Xerais de Galicia), pp. 47-73
-
A realidade do colectivo LGBTIQ de maiores: un estudo cualitativo sobre a súa situación no ámbito institucional e social
Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 315-340
-
A temeridade sálvanos de senti-la covardía
Boletín da Real Academia Galega, Núm. 382, pp. 19-27
-
Abordaje de las expectativas laborales de los universitarios, desde la perspectiva de género
Avances en educación superior e investigación: Volumen I
-
Actitudes hacia la práctica deportiva de las mueres en el estamento arbitral de la Federación Gallega de Fútbol Sala
Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 385-403
-
Actividades educativas desarrolladas con la tableta
Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 235-245
-
Adolescentes del África Occidental: motivaciones y reflexiones del proceso migratorio. Un análisis comparado
Migraciones Internacionales, Núm. 12
-
Advances on delta 5-unsaturated-polymethylene-interrupted fatty acids: Resources, biosynthesis, and benefits
Critical Reviews in Food Science and Nutrition, Vol. 63, Núm. 6, pp. 767-789
-
Age and living situation as key factors in understanding changes in alcohol use during COVID-19 confinement
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 21
-
Algae as a source of bioactive compounds to prevent the development of type 2 diabetes mellitus
Current Medicinal Chemistry, Vol. 28, Núm. 23, pp. 4592-4615
-
Algunhas reflexións abertas sobre a singularidade do desenvolvemento dos traballos fin de grao na área da didáctica das ciencias sociais
Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 435-446
-
Almond by-products: Valorization for sustainability and competitiveness of the industry
Foods, Vol. 10, Núm. 8
-
Alternativas epistemológicas y educativas al colapso territorial: Enfoques y perspectivas desde la enseñanza de la geografía
El futur comença ara mateix: L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment (GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)), pp. 401-407
-
Alumnado STEAM: proxectos, enfoques e futuro
Revista galega de educación, Núm. 80, pp. 46-51
-
An analysis of unconscious gender bias in academic texts by means of a decision algorithm
PLoS ONE, Vol. 16, Núm. 9 September
-
Antecedentes de las emociones en profesores en ejercicio de enseñanza de las ciencias
Investigación y metodologías en la enseñanza de las ciencias (Educación Editora), pp. 111-114
-
Análise comparativa dos sistemas de proteção de crianças de Portugal e Galiza
Millenium, Serie 2, Núm. 16, pp. 23-30