Publications (260) Publications auxquelles un chercheur a participé

2021

  1. #Mequeer: unha análise cualitativa das experiencias de bullying LGBTIQ-fóbico relatadas na rede

    La educación en Red. Realidades diversas, horizontes comunes: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Santiago de Compostela 7-9 de julio de 2021. Libro de resúmenes

  2. #Mequeer: unha análise cualtitativa das experiencias de bullying LGTBIQ-fóbico relatadas na rede

    La educación en red. Realidades divesas, horizontes comunes.: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Libro de actas

  3. 20 años da Facultade: 20 año de historias incribles

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 497-511

  4. A formación en perspectiva de xénero: unha ferramenta chave para garantir os dereitos e envellecemento saudable das persoas LGBTIQ

    Desigualdades de xénero en tempos de Covid: VII Xornada Universitaria Galega en Xénero

  5. A morte na literatura infantil e xuvenil do ámbito galego

    A morte e as súas representacións na lix ibérica e iberoamericana (Edicións Xerais de Galicia), pp. 47-73

  6. A realidade do colectivo LGBTIQ de maiores: un estudo cualitativo sobre a súa situación no ámbito institucional e social

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 315-340

  7. A temeridade sálvanos de senti-la covardía

    Boletín da Real Academia Galega, Núm. 382, pp. 19-27

  8. Abordaje de las expectativas laborales de los universitarios, desde la perspectiva de género

    Avances en educación superior e investigación: Volumen I

  9. Actitudes hacia la práctica deportiva de las mueres en el estamento arbitral de la Federación Gallega de Fútbol Sala

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 385-403

  10. Actividades educativas desarrolladas con la tableta

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 235-245

  11. Adolescentes del África Occidental: motivaciones y reflexiones del proceso migratorio. Un análisis comparado

    Migraciones Internacionales, Núm. 12

  12. Advances on delta 5-unsaturated-polymethylene-interrupted fatty acids: Resources, biosynthesis, and benefits

    Critical Reviews in Food Science and Nutrition, Vol. 63, Núm. 6, pp. 767-789

  13. Age and living situation as key factors in understanding changes in alcohol use during COVID-19 confinement

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 21

  14. Algae as a source of bioactive compounds to prevent the development of type 2 diabetes mellitus

    Current Medicinal Chemistry, Vol. 28, Núm. 23, pp. 4592-4615

  15. Algunhas reflexións abertas sobre a singularidade do desenvolvemento dos traballos fin de grao na área da didáctica das ciencias sociais

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 435-446

  16. Almond by-products: Valorization for sustainability and competitiveness of the industry

    Foods, Vol. 10, Núm. 8

  17. Alternativas epistemológicas y educativas al colapso territorial: Enfoques y perspectivas desde la enseñanza de la geografía

    El futur comença ara mateix: L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment (GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)), pp. 401-407

  18. Alumnado STEAM: proxectos, enfoques e futuro

    Revista galega de educación, Núm. 80, pp. 46-51

  19. An analysis of unconscious gender bias in academic texts by means of a decision algorithm

    PLoS ONE, Vol. 16, Núm. 9 September

  20. Antecedentes de las emociones en profesores en ejercicio de enseñanza de las ciencias

    Investigación y metodologías en la enseñanza de las ciencias (Educación Editora), pp. 111-114