Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad Rey Juan Carlos (12)

2022

  1. Understanding dissatisfaction through evaluation theory

    Managerial and Decision Economics, Vol. 43, Núm. 7, pp. 3116-3129

  2. ¿Cómo se afronta la insatisfacción en entornos B2B?: estudio de incidentes críticos a través de la Teoría de la Evaluación

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

2021

  1. Social sustainability in the food value chain: An integrative approach beyond corporate social responsibility

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 28, Núm. 1, pp. 103-115

2020

  1. La responsabilidad social en la universidad y la percepción de sus grupos de interés

    Ética, Responsabilidad Social y Sostenibilidad: Seminario Responsabilidad Social 10/02/2020 (Servicio de Publicaciones), pp. 6-7

2019

  1. Influence of Attitudes Toward Immigration on State Legitimacy

    American Behavioral Scientist, Vol. 63, Núm. 7, pp. 955-970

  2. Quality of the Relationship as part of an Organization´s Intellectual Capital: The effect on Sustainabilitythrough Legitimacy Management

    Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019

  3. The relationship between image and reputation in the Spanish public university

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 25, Núm. 2, pp. 87-92

2018

  1. La estructura intelectual de la insatisfacción delcliente

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería

2014

  1. Multilevel and multidimensional scale for online trust

    RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 54, Núm. 2