ECOBAS
Centro de Investigación Interuniversitario
Universidad Rey Juan Carlos
Madrid, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad Rey Juan Carlos (13)
2024
-
Digital platforms and business ecosystems: a multidisciplinary approach for new and sustainable business models
Review of Managerial Science, Vol. 18, Núm. 9, pp. 2465-2482
-
How can companies boost legitimacy in international markets? A dynamic marketing capabilities approach
International Marketing Review, Vol. 41, Núm. 1, pp. 273-301
2023
-
Critical incidents and dissatisfaction in B2B relationships: an appraisal theory analysis
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 7, pp. 1574-1586
2022
-
Understanding dissatisfaction through evaluation theory
Managerial and Decision Economics, Vol. 43, Núm. 7, pp. 3116-3129
-
¿Cómo se afronta la insatisfacción en entornos B2B?: estudio de incidentes críticos a través de la Teoría de la Evaluación
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
2021
-
Social sustainability in the food value chain: An integrative approach beyond corporate social responsibility
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 28, Núm. 1, pp. 103-115
2020
-
La responsabilidad social en la universidad y la percepción de sus grupos de interés
Ética, Responsabilidad Social y Sostenibilidad: Seminario Responsabilidad Social 10/02/2020 (Servicio de Publicaciones), pp. 6-7
2019
-
Influence of Attitudes Toward Immigration on State Legitimacy
American Behavioral Scientist, Vol. 63, Núm. 7, pp. 955-970
-
Quality of the Relationship as part of an Organization´s Intellectual Capital: The effect on Sustainabilitythrough Legitimacy Management
Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019
-
The relationship between image and reputation in the Spanish public university
European Research on Management and Business Economics, Vol. 25, Núm. 2, pp. 87-92
2018
-
La estructura intelectual de la insatisfacción delcliente
Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería
2014
-
Multilevel and multidimensional scale for online trust
RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 54, Núm. 2
1999
-
La inversión en educación desde la óptica de las políticas en el mercado de trabajo
VIII Jornadas de la Asociación de la Economía de la Educación