Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad Nacional de Educación a Distancia (60)

2023

  1. Aplicación de tecnologías al entorno de aprendizaje para la adquisición y desarrollo de la lectoescritura

    Teorías cognitivas entre el mundo árabe e islámico y Occidente: retos de la comunicación y barreras a la interacción (Dykinson), pp. 1043-1063

  2. Executive functioning skills and (low) math achievement in primary and secondary school

    Journal of Experimental Child Psychology, Vol. 235

  3. Participación e integración activa del alumnado en la escuela: una experiencia de inclusión educativa, social y cultural

    Teorías cognitivas entre el mundo árabe e islámico y Occidente: retos de la comunicación y barreras a la interacción (Dykinson), pp. 679-693

  4. The negation-induced forgetting effect remains even after reducing associative interference

    Cognition, Vol. 235

2022

  1. From videoconferences to webinars: Innovative uses and applications

    Digital Reset: European Universities Transforming for a Changing World: Overview of papers as presented during the Innovating Higher Education Conference 2022: 19-21 October 2022 in Athens

  2. Students’ E-Learning Domestic Space in Higher Education in the New Normal

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 13

  3. The Neolithic Flint Quarry of Pozarrate (Trevino, Northern Spain)

    Open Archaeology, Vol. 8, Núm. 1, pp. 273-286

2021

  1. Efficiency and sustainability analysis of the repair and maintenance operations of uns m11917 magnesium alloy parts of the aeronautical industry made by intermittent facing

    Metals, Vol. 11, Núm. 7

  2. On surface quality of engineered parts manufactured by additive manufacturing and postfinishing by machining

    Additive Manufacturing (Elsevier), pp. 369-394

  3. Pequeña guía (para saber de qué hablamos) cuando decimos "desaparición social"

    La desaparición social: límites y posibilidades de una herramienta para entender vidas que no cuentan (Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea), pp. 11-14