Campus
Pontevedra
Publications (18) Publications in which a researcher has participated
2016
-
Assessment of exercise capacity in congenital heart disease
Archivos de Cardiologia de Mexico
-
Beyond Fairness: The Biology of Inclusion for Transgender and Intersex Athletes
Current Sports Medicine Reports
-
Drowning timeline: a new systematic model of the drowning process
American Journal of Emergency Medicine
-
Efectividad del tratamiento con bisturí de rayos gamma en pacientes afectados por la neuralgia del trigémino idiopática recurrente
Neurologia
-
Effectiveness of electrical stimulation of the respiratory muscles
Rehabilitacion
-
Effects of physical exercise and basically orientations for prescription in Alzheimer's disease
Revista Andaluza de Medicina del Deporte
-
Erratum: Both respiration and photosynthesis determine the scaling of plankton metabolism in the oligotrophic ocean (Nature Communications (2016) 6 (6961) DOI: 10.1038/ncomms7961)
Nature Communications
-
Foreword to the special issue on "nonstandard Applications of Computer Algebra (ACA'2013)"
Mathematics and Computers in Simulation
-
In-water secondary spinal cord injury prevention. Does out-of-water cervical immobilization save time?
American Journal of Emergency Medicine
-
Introduction
Non-Destructive Techniques for the Evaluation of Structures and Infrastructure
-
José Manuel Touriñán López (2016). Pedagogía General. Principios de educación y principios de intervención pedagógica. A Coruña: BelloyMartínez. 1.011 págs. ISBN: 978-84-944007-2-8
Revista de investigación en educación, Vol. 14, Núm. 2, pp. 253-254
-
La tributación de los dividendos intersocietarios transnacionales en el ordenamiento jurídico español en la era post-BEPS
Documentos - Instituto de Estudios Fiscales
-
MORÓN MARCHENA, J. A. (2015). Investigar e intervenir en educación para la salud. Madrid: Narcea, 204 páginas.
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 68, Núm. 2, pp. 221-222
-
Media and metamedia management
Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Núm. 17, pp. 105-108
-
Richard Pring (2016). Una Filosofía de la Educación políticamente incómoda (Ed. a cargo de María G. Amilburu). Madrid, Narcea de Ediciones. 158 págs. ISBN: 978-84-277-2156-2 (e-Book: 978-84-277-2157-9)
Revista de investigación en educación, Vol. 14, Núm. 2, pp. 248-250
-
The Culture of Power Propaganda in Authoritarian States INTRODUCTION
CULTURA DO PODER: A PROPAGANDA NOS ESTADOS AUTORITARIOS
-
The unfinished race: 30 years of gender verification in sport
The Lancet
-
Visión subjetiva de la reanimación cardiopulmonar durante el entrenamiento. Qué podemos aprender para mejorar la formación?
Anales de Pediatria