Campus
Vigo
Capítulos de libro (290) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2012
-
"Grammars of Exchange": The "Oriental Woman" in the global market
Cultural Grammars of Nation Diaspora and Indigeneity in Canada (Wilfrid Laurier University Press), pp. 83-96
-
"The Wonderful Wizard of Oz" en español: De novela a libro ilustrado
Literatura infantil y juvenil e identidades (Asociación Nacional de Investigación de Literatura Infantil y Juvenil (ANILIJ)), pp. 515-526
-
A (auto) avaliación da interpretación consecutiva como axuda á aprendizaxe
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 127-130
-
A Corpus-based analysis of It-clefts in the recent History of English: What is't You Lack?
Creation and Use of Historical English Corpora in Spain (Cambridge Scholars Publishing), pp. 379-402
-
A avaliación formativa na clase de interpretación: principios e aplicación
La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria (Educación Editora), pp. 199-203
-
A divulgación científica como experiencia multidisciplinar: o documental "Ciencia no camiño"
Xornada de Innovación Educativa 2011 ([Vigo], Universidade Vigo, Área de Formación e Innovación Educativa, D.L. 2012), pp. 147-152
-
A docencia en Dereito procesual a través da práctica forense
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 73-74
-
A ensinanza do Common Law desde unha perspectiva integradora e colaborativa
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 17-20
-
A estratexia de "dous profesores por aula" nos cursos de extensión e complementarios da Universidade de Vigo
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 115-118
-
A formación en xénero e o xénero na formación: unha achega feminista sobre a elaboración do plano de estudos do grao en linguas estranxeiras
I Xornada de Innovación Educativa en Xénero (Unidade de Igualdade), pp. 45-55
-
A física na Faculdade de Farmácia de Lisboa: evolução histórica e comparação com outras universidades espanholas
Investigaciones sobre docencia universitaria y nuevas metodologías (Educación Editora), pp. 371-376
-
A igualdade e non discriminación por razón de xénero na docencia de dereito constitucional: unha aprendizaxe e actitude para toda a vida
I Xornada de Innovación Educativa en Xénero (Unidade de Igualdade), pp. 87-95
-
A interpretación no ámbito policial
Tradución e interpretación nos servizos públicos e asistenciais de Galicia: primeiros pasos en investigación (Servizo de Publicacións), pp. 93-113
-
A intérprete en primeira persoa
I Xornada de Innovación Educativa en Xénero (Unidade de Igualdade), pp. 27-33
-
Achegas á tradución ao galego de "Consideraciones sobre la decadencia y la rehabilitación de la lengua gallega" por MGB
Consideracións sobre a decacencia e a rehabilitación da lingua galega: homenaxe a Manuel García Blanco (Departamento de Galego-Portugués, Francés e Lingüística), pp. 79-82
-
Adaptaciones literarias infantiles y juveniles en inglés de el Quijote en Gran Bretaña: Objetivos del proyecto y estudio preliminar estadístico y contextual
Literatura infantil y juvenil y diversidad cultural (Asociación Nacional de Investigación de Literatura Infantil y Juvenil (ANILIJ)), pp. 149-165
-
Adaptaciones literarias juveniles de el Quijote en inglés en el siglo XIX
Literatura infantil y juvenil y diversidad cultural (Asociación Nacional de Investigación de Literatura Infantil y Juvenil (ANILIJ)), pp. 513-528
-
Adaptación de contenidos al EEES: Propuesta de aplicación de nuevas metodologías didácticas en la enseñanza-aprendizaje del derecho administrativo
Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 3531-3544
-
Adquisición de competencias en interpretación consecutiva e bilateral
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 189-192
-
Algunas reflexiones sobre la evaluación continua en el ámbito de las ciencias jurídicas
La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria (Educación Editora), pp. 271-275