A creatividade no proceso de ensino-aprendizaxe de balonmánestudo comparativo de dous modelos metodolóxicos na iniciación

  1. FERNÁNDEZ PÉREZ, JUAN LUIS
unter der Leitung von:
  1. María del Pino Díaz Pereira Doktormutter
  2. Aurora Martínez Vidal Doktorvater/Doktormutter

Universität der Verteidigung: Universidade de Vigo

Fecha de defensa: 10 von Februar von 2012

Gericht:
  1. Elena Sierra Palmeiro Präsident/in
  2. María José Martínez Patiño Sekretärin
  3. Marta Bobo-Arce Vocal
  4. Javier Cachón Zagalaz Vocal
  5. Jorge Juan Viaño Santasmarinas Vocal
Fachbereiche:
  1. Didácticas especiais

Art: Dissertation

Zusammenfassung

A Creatividade, entendida como """"Capacidade de producir respostas orixinais e útiles a calquera problema"""" é un elemento presente e nas conductas que se desenvolven nos deportes de equipo. A variabilidade nas accións é unha das manifestacións creativas nas que podemos fixar a nosa atención nun partido de balonmán O seu estudo estaría xustificado pola súa relación coa Intelixencia Táctica do xogador, sendo este un dos principais factores de rendemento individuais. Seguindo na liña de anteriores traballos, esta investigación pretende averiguar que relación pode existir entre a competencia técnica no pase e a variabilidade neste mesmo xesto técnico. Para elo, deseñáronse distintas probas que avaliasen as comptencias técnica, físico-motriz e creativa (variabilidade). Aplicouse para a avaliación da variabilidade unha ferramenta de observación de conductas creativas, deseñada e validada en anteriores investigación. Os resultados indican que existe certa relación entre unha maior competencia tecnica bilateral cunha maior variabilidade no pase., esta investigación pretende averiguar que relación pode existir entre a competencia técnica no pase e a variabilidade neste mesmo xesto técnico. Para elo, deseñáronse distintas probas que avaliasen as comptencias técnica, físico-motriz e creativa (variabilidade). Aplicouse para a avaliación da variabilidade unha ferramenta de observación de conductas creativas, deseñada e validada en anteriores investigación. Os resultados indican que existe certa relación entre unha maior competencia tecnica bilateral cunha maior variabilidade no pase.