A creatividade no proceso de ensino-aprendizaxe de balonmánestudo comparativo de dous modelos metodolóxicos na iniciación

  1. FERNÁNDEZ PÉREZ, JUAN LUIS
Dirigée par:
  1. María del Pino Díaz Pereira Directrice
  2. Aurora Martínez Vidal Directeur/trice

Université de défendre: Universidade de Vigo

Fecha de defensa: 10 février 2012

Jury:
  1. Elena Sierra Palmeiro President
  2. María José Martínez Patiño Secrétaire
  3. Marta Bobo-Arce Rapporteur
  4. Javier Cachón Zagalaz Rapporteur
  5. Jorge Juan Viaño Santasmarinas Rapporteur
Département:
  1. Didácticas especiais

Type: Thèses

Résumé

A Creatividade, entendida como """"Capacidade de producir respostas orixinais e útiles a calquera problema"""" é un elemento presente e nas conductas que se desenvolven nos deportes de equipo. A variabilidade nas accións é unha das manifestacións creativas nas que podemos fixar a nosa atención nun partido de balonmán O seu estudo estaría xustificado pola súa relación coa Intelixencia Táctica do xogador, sendo este un dos principais factores de rendemento individuais. Seguindo na liña de anteriores traballos, esta investigación pretende averiguar que relación pode existir entre a competencia técnica no pase e a variabilidade neste mesmo xesto técnico. Para elo, deseñáronse distintas probas que avaliasen as comptencias técnica, físico-motriz e creativa (variabilidade). Aplicouse para a avaliación da variabilidade unha ferramenta de observación de conductas creativas, deseñada e validada en anteriores investigación. Os resultados indican que existe certa relación entre unha maior competencia tecnica bilateral cunha maior variabilidade no pase., esta investigación pretende averiguar que relación pode existir entre a competencia técnica no pase e a variabilidade neste mesmo xesto técnico. Para elo, deseñáronse distintas probas que avaliasen as comptencias técnica, físico-motriz e creativa (variabilidade). Aplicouse para a avaliación da variabilidade unha ferramenta de observación de conductas creativas, deseñada e validada en anteriores investigación. Os resultados indican que existe certa relación entre unha maior competencia tecnica bilateral cunha maior variabilidade no pase.